Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel 24 totalt. 22 i denne sesongen + en dobbeltepisode.

 

 

Synes egentlig ikke at Gretchen er så deilig. Liker Sarah og spesielt kona til Whistler (glemt navnet hennes) :)

Gretchen er digg som fasan!! Hva er galt med dere folkens?

 

Twisted by homosexuality young Jefecito has, the boy you trained, gone he is.

 

Nei, det er hun ikke og jeg er ikke homofil nei :p

 

 

(Nesten så dette krever en poll :p)

Lenke til kommentar
Snilt av varmesensorene å si ifra når det blir for varmt. Lydsensorene ville også blitt utløst for lenge siden. Det var litt for mange logiske brister til at jeg skulle synes denne episoden var fantastisk.

 

Enig med deg. Noe svinn kan vi alltid akseptere, men her ble det for dumt. De kunne fikset det meste av dette med å ha hyret inn en kompetent sikkerhetsguru. Kanskje jeg skal sende Fox nummeret mitt.

 

Mistenker også at cliffhangeren er den vante formelen for de siste par sesonger. De gir inntrykk av at noe uventet skjer, bare for å avsløre at det hele var ventet av Michael.

 

Men grei nok episode. Serien er middelmådig god nå og da er jeg egentlig fornøyd. Høydepunktene fra sesong 1, som var helt insane god, vil nok ikke finne sted igjen. At serien slutter nå er kanskje til det beste for Wentworth Miller som nok lever litt for mye det gode liv. Begynner å bli tjukk ser det ut som, gjemmer seg under en oversized skjorte. Dobbetlhaka er i hvert fall på plass.

 

Det er Robert Knepper og William Fichtner som er de store stjernene her. Gi de begge en tv-serie hver eller noe slik. Eller la dem utfolde seg på film.

 

Om de drar en Lost, blir jeg forbannet.

 

Så du egentlig siste episode av sesong 4 ? Den oppklarte jo faktisk mye, og sesong 4 ble stående igjen som en knall sesong!

 

Lost ble for dumt for meg litt uti sesong 2, men dersom det faktisk ble bra til slutt kan jeg vel kanskje se det opp igjen hele veien gjennom...

 

Du bør se alle sesongene som er sendt av Lost før du gjør deg opp en mening. Om man baserer seg på halvannen sesong så kan det sammenlignes med å bedømme et puslespillbilde utifra bare noen av bitene. Serien er blitt merkbart bedre, sesong 4 maktet både å få øynene til å bli tårevåt og pulsen til å bli høy :)

Lenke til kommentar

Lost suger, å se halvparten av en sesong burde være mer enn nok for å avgjøre for en selv om hvorvidt det er en serie en synes faller i smak eller ikke. Hvem i all verden gidder å se på flere sesonger med dritt bare for å ha gjort det? Ser ikke poenget ditt.

 

Om f.eks de 6-7 første episodene av PB var elendig, så tror jeg de aller fleste ville ha slutta å se på serien.

Lenke til kommentar
Lost suger, å se halvparten av en sesong burde være mer enn nok for å avgjøre for en selv om hvorvidt det er en serie en synes faller i smak eller ikke. Hvem i all verden gidder å se på flere sesonger med dritt bare for å ha gjort det? Ser ikke poenget ditt.

 

Om f.eks de 6-7 første episodene av PB var elendig, så tror jeg de aller fleste ville ha slutta å se på serien.

 

Men nå var ikke de første 6-7 episodene av Lost elendig heller. Sesong en av Lost var knall, sesong 2 og 3 var dessverre ikke det helt store - på linje med Prison Break

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...