Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Typisk hvis scofield blir tatt i neste episode, så er det påan igjen for tiende gang å få noen ut fra fengsel. Prison break har blitt litt mye melket nå, synes de absolutt burde slutte denne sesongen.

 

Lite sannsynlig, da dette er den siste sesongen. Fox har drept Prison Break.

 

Om de nå klarer å snøre opp alle de løse trådene og The Company blir tatt, sier jeg meg fornøyd. Da har de avsluttet bra. Om de drar en Lost, blir jeg forbannet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om de drar en Lost, blir jeg forbannet.

 

Så du egentlig siste episode av sesong 4 ? Den oppklarte jo faktisk mye, og sesong 4 ble stående igjen som en knall sesong!

 

Lost ble for dumt for meg litt uti sesong 2, men dersom det faktisk ble bra til slutt kan jeg vel kanskje se det opp igjen hele veien gjennom...

Lenke til kommentar
Om de drar en Lost, blir jeg forbannet.

 

Så du egentlig siste episode av sesong 4 ? Den oppklarte jo faktisk mye, og sesong 4 ble stående igjen som en knall sesong!

 

Lost ble for dumt for meg litt uti sesong 2, men dersom det faktisk ble bra til slutt kan jeg vel kanskje se det opp igjen hele veien gjennom...

 

Du kan sammenligne det litt med Prison Break. Seson 1 og 4 har vært de klart beste hittil, mens nr.2 og 3 ikke har imponert stort :)

 

Da skal jeg slutte å prate om "drittserien" i Prison Break-tråden :)

Lenke til kommentar

Wentworth Miller told a French tv channel called Canal +, in an interview, that Prison Break was going to end this season. He says that the whole crew knows it and that a fifth season would only be for the money and he doesn't want to be a part of this.

Sorry for the English, I'm French

 

Source: Canal+ via SeriesLive

Lenke til kommentar
Wentworth Miller told a French tv channel called Canal +, in an interview, that Prison Break was going to end this season. He says that the whole crew knows it and that a fifth season would only be for the money and he doesn't want to be a part of this.

Sorry for the English, I'm French

 

Source: Canal+ via SeriesLive

Han er så full av dritt, så han er med på sesong 1 - 4 fordi han er så edel og snill osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...