Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at Scylla er digtal, og sikkert sikret/replikert osv osv på uendelig mange måter, derfor vil det ta lang tid å flytte det. Eller kanskje Scylla til og med kan være et våpen? Eller ?

 

Jeg har fått for meg at Scylla må være stoor, og ikke bare en bitteliten dings du kan feste til nøkkelringen og putte i lomma. F.eks. et våpen som du sier. Jeg tror i allefall størrelsen er en vesentlig grunn til at det er vanskelig å flytte den.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at Scylla er digtal, og sikkert sikret/replikert osv osv på uendelig mange måter, derfor vil det ta lang tid å flytte det. Eller kanskje Scylla til og med kan være et våpen? Eller ?

 

Jeg har fått for meg at Scylla må være stoor, og ikke bare en bitteliten dings du kan feste til nøkkelringen og putte i lomma. F.eks. et våpen som du sier. Jeg tror i allefall størrelsen er en vesentlig grunn til at det er vanskelig å flytte den.

 

Akkurat sånn jeg også tenker. At den kan være et våpen er ikke helt utenkelig.

Lenke til kommentar

Det er en gjenstand. Det er helt åpenbart, hvis ikke hadde det ikke vært noe problem for generalen & co å flytte den. Spørsmålet er hva gjenstanden er, og eventuel hva som befinner seg på den.

 

Mener å huske hun kvinnelige cardholderen nevne noe "on scylla", så er temmelig overbevist om at det er et lagringsmedium, og at kortene er nøklene.

Lenke til kommentar

Håper ikke det

Season 4 - As of November 10 2008

 

58. 4- 1 4AKJ01 1 Sep 08 Scylla

59. 4- 2 4AKJ02 1 Sep 08 Breaking and Entering

60. 4- 3 4AKJ03 8 Sep 08 Shut Down

61. 4- 4 4AKJ04 15 Sep 08 Eagles and Angels

62. 4- 5 4AKJ05 22 Sep 08 Safe and Sound

63. 4- 6 4AKJ06 29 Sep 08 Blow Out

64. 4- 7 4AKJ07 6 Oct 08 Five The Hard Way

65. 4- 8 4AKJ08 20 Oct 08 The Price

66. 4- 9 4AKJ09 3 Nov 08 Greatness Achieved

67. 4-10 4AKJ10 10 Nov 08 The Legend

68. 4-11 4AKJ11 -/-/- Quiet Riot

69. 4-12 4AKJ12 24 Nov 08 Selfless

70. 4-13 4AKJ13 1 Dec 08 Deal Or No Deal

71. 4-14 4AKJ14 -/-/- Just Business

 

Green = aired

Orange = next airing episode

Red = upcomming episodes

 

http://epguides.com/PrisonBreak/

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...