Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Don Self passer til PB. Ingen tvil. Uansett om han er akkurat det samme i War At Home, som jeg faktisk har sett. Det sugde, ja.

 

Deilig at Wyatt endelig døde! Satt hele tiden og trodde at han skulle komme seg løs, men, det tenkte nok også manusforfatterene at vi skulle tro. SÅ det var en overraskelse at han faktisk døde.

 

Jeg tror ikke Gretchen kommer til å begynne å jobbe in The Company igjen. Hun skjønner at Scofiled og gjengen kommer til å smadre det, viss hun ikke trodde på Generalen da han sa at de var døde.

Lenke til kommentar

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAADLEY! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

 

Likte Bellick eg. Skulle ynskje me fekk sjå litt meir av torturen mot Wyatt, men det lille me fekk sjå var jo heilt fantastisk. Og heilt fantastisk når Wyatt stod på bryggekanten og uttalte "you and i are the same" elns, så dyttar Mahone jævelen uti vatnet. Heilt fantastisk.

Lenke til kommentar

Endelig sett episoden fra tirsdag, vet ikke hvorfor jeg ikke så den før nå da jeg var egentlig oppe hele natten på mandagen for å se den :p weird!

 

Men herlig at Wyatt dør, alt var perfekt i denne episoden. Bradley måtte dø for Scylla og han gjorde det. Litt trist var det med slutten av episoden når Michael "bekrefter" at han var dø osv, men det var nødvendig. Prison Break er seriøst back nå, men synd at den 2 mnd. pause kommer nå snart :(

Lenke til kommentar
Don Self passer til PB. Ingen tvil. Uansett om han er akkurat det samme i War At Home, som jeg faktisk har sett. Det sugde, ja.

 

Deilig at Wyatt endelig døde! Satt hele tiden og trodde at han skulle komme seg løs, men, det tenkte nok også manusforfatterene at vi skulle tro. SÅ det var en overraskelse at han faktisk døde.

 

Jeg tror ikke Gretchen kommer til å begynne å jobbe in The Company igjen. Hun skjønner at Scofiled og gjengen kommer til å smadre det, viss hun ikke trodde på Generalen da han sa at de var døde.

 

Har igrunn en småkvalm følelse av at wyatt ikke er død, virka ikke akkurat som sarah likte tanken på det...så ser ikke bort fra at hun har fulgt mahone og får redda han på en eller annen bad ass prison break style måte :p må si jeg håper vi slipper å se mer til karen thou

Lenke til kommentar

Klarer heller ikke å tro at Gretchen er så lettlurt og naiv. Hun stoler nok garantert ikke på ham, hun har nok en plan.

Men Michael og co har altså ikke skaffet det siste scylla kortet ennå? Regna med de hadde klart det på en eller annen måte, siden de bryter seg inn der Scyall kan "downloades". Hva tenker gutta på? :hmm:

 

Ellers synes jeg Don Self er elendig, han KLARER ikke å spille hard, eller seriøs for den saks skyld. I tillegg er han helt lik som han er i den andre serien, som andre sier, han er ikke en skuespiller engang. I tillegg til dette mangler fyren rett og slett karisma og scenetilstedeværelse, elementære ting, i hvertfall når han spiller noe annet enn en "morsom" familiefar.

:thumbdown: Hadde han ikke verdt så viktig for operasjonen skulle jeg ønske han var død for lenge siden. Håper noen tar knekken på ham etter at Scylla jobben er ferdig.

 

Og til slutt, hva tror dere blir tvisten? Noe må jo slå feil, de kan jo ikke få tak i Scylla allerede etter 10-11 episoder ...? Tipper det viser seg at The Company bare er dokker i et mye større spill av et annet company, THE Company :p

Lenke til kommentar
Og til slutt, hva tror dere blir tvisten? Noe må jo slå feil, de kan jo ikke få tak i Scylla allerede etter 10-11 episoder ...? Tipper det viser seg at The Company bare er dokker i et mye større spill av et annet company, THE Company :p

 

Det kommer en eller annen tvist, det er helt klart. Men vanskelig å si hva det blir. Ser ikke helt for meg teorien om at the company bare er en del av noe større, det ville i såfall resultere i flere sesonger, og det har jeg ikke helt tro på. Men først og fremst så vil det nok spille en stor rolle at Scylla viser seg å være noe annet eller mer enn de tror (som Gretchen prata om, at Scylla ikke bare er the company's black book).

I tillegg vil nok sykdommen til Michael få mer og mer påvirkning snart.

Lenke til kommentar
Jeg tror at Scylla bare er en svartebok, men ikke bare for the company. Husk at Gretchen sa: "You think that Scylla is just the companys black book", altså at det er en svartebok for langt mer enn Scylla.

 

Du har et poeng der, men det kommer an på hvordan man vil tolke setningen. Den kan tolkes slik som du gjør det, eller som at Scylla er mer enn en "blackbook". Vi vet så lite om Scylla, at jeg har virkelig ingen anelse om hva mer det kan være. Spennende blir det ihvertfalL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...