Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som fikk inntrykk av at Scylla er en teknologi for å presse penger?

 

Jeg sitter ikke med det inntrykket. Jeg tror det er, muligens bare en del av, et våpen. Du så folka som jobba med det hadde på seg drakter. Husker en gang i sesong 2 eller 3, da vi så generalen komme ut av et sted med munnbind og slik.

Lenke til kommentar
Bare jeg som fikk inntrykk av at Scylla er en teknologi for å presse penger?

 

Jeg sitter ikke med det inntrykket. Jeg tror det er, muligens bare en del av, et våpen. Du så folka som jobba med det hadde på seg drakter. Husker en gang i sesong 2 eller 3, da vi så generalen komme ut av et sted med munnbind og slik.

 

Njaaa...

 

Generalen sier følgende, etter diskusjonen med han duden om at Scylla skal flyttes: "The plates, and the facility are ready to print as much currency we need, at any time".

 

Klare indikasjoner på at dette har noe med penger å gjøre. Eller er det bare noe han sier, for å forsikre han andre karen at de har nok penger til å flytte Scylla? Jeg tror mest på det første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Kul episode dette! Eneste jeg ikke skjønte var, spiller T-bag når han snakker om Bellick og er på gråten? Mener vi fikk se et flashback mens han fortalte om han, så det tyder vel kanskje på at han faktisk brydde seg, eller? Nei, det blir vel litt for teit.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at Scylla er digtal, og sikkert sikret/replikert osv osv på uendelig mange måter, derfor vil det ta lang tid å flytte det. Eller kanskje Scylla til og med kan være et våpen? Eller ?

 

Jeg har fått for meg at Scylla må være stoor, og ikke bare en bitteliten dings du kan feste til nøkkelringen og putte i lomma. F.eks. et våpen som du sier. Jeg tror i allefall størrelsen er en vesentlig grunn til at det er vanskelig å flytte den.

Jeg vil tro at det er en gigantisk datafil/server, noe digitalt, som er utrolig avansert med masse krypteringer og blablabla og derfor tar masse plass. Hva disse datene innholder er vanskelig å si, men kanskje hemmeligheter og strengt bevokted informasjon?

Lenke til kommentar

Konge episode i dag! Fekk litt sånn god gammaldags Sesong 2-feeling når mahone vart jakta av gutta frå The Company. Ellers var mine-situasjonen spanande, og me fekk jo sjå Gretchen frå ei sympatisk side.

 

However, eg likte ikkje heilt at ho resepsjonisten hjå Gate var undercover-agent for Don Self... no WAY at ho er agent! Ser jo ut som ho er 20 år gammal..

Bortsett frå det det, KONGE EPISODE! (Men dakar Michael.. :( )

Lenke til kommentar

Denne episoden var skikkelig bra, og fikk også vist at det var mange som virkelig brydde seg om Brad. Som når Sucre fortalte om at Brad hadde reddet livet hans. Vi husker jo også at han reddet livet til Lincoln for ikke lenge siden. Var også overraskende at til og med T-Bag så ut til å ta det litt innover seg. Virkelig en verdig avslutning for Bellick. Var rørende å se hvor fredfull han så ut der han lå i kista også. :)

 

Hva Scylla angår så blir det bare mer og mer komplekst og spennende. Og jeg var neppe den eneste som tenkte på Mission Impossible og så for meg Michael hengende i et tau fra taket når de prata om at de ikke kunne berøre gulvet. :D Situasjonen med minene var også veldig spennende. Og på toppen av det hele har vi sykdommen til Michael som bare får større og større konsekvenser. Gleder meg veldig til neste episode.

Lenke til kommentar
Kul episode dette! Eneste jeg ikke skjønte var, spiller T-bag når han snakker om Bellick og er på gråten? Mener vi fikk se et flashback mens han fortalte om han, så det tyder vel kanskje på at han faktisk brydde seg, eller? Nei, det blir vel litt for teit.

 

Lurer på det samme ... Teabag er ellers fantastisk. Jeg vet ikke hvem jeg skal kreditere skuespillerprestasjonen, Teabag eller han som spiller Teabag (må finne navnet hans snart xD) Genial er han i hvertfall, kanskje den beste karakteren i en serie noensinne imo.

Lenke til kommentar
Fin episode.. Begynner å bli bekymret for Michael, men regner med han tar den operasjonen. Scylla er så vidt jeg skjønte hele den veggen med serverracks, men mulig det bare er sikkerhet.

 

ps. Kommer ikke over hvor sjokkpen Sarah er. Hun er jo til å spise opp stakkar.

 

Nah. Serverrackene var nok bare en del av sikkerheten, regner jeg med. Scylla var nok den store svarte boksen. Husk hva som ble sagt om Scylla, de hadde ikke kameraer i nærheten av Scylla, fordi de ville ikke ha noen bevis på at Scylla eksisterte. Serverrackene derimot var jo under konstant overvåkning ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...