Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om PL er den beste ligaen (noe den nok er for øyeblikket) vil det jo være en større utfordring å ta CL-medalje med RM enn med Man Utd.

 

Han har vunnet det meste som er å vinne med United. At han nå eller senere ønsker å prøve lykken i et annet land er da helt forståelig.

 

Når det gjelder den hjemlige ligaen, er det nok et lite hakk ned, ja.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Det er mediene som får dette til å høre så ille ut. Jeg tviler på at Ferguson, for eksempel, er like spente på oss. Han har sikkert pratet mye med Ronaldo i det siste og vet at han blir i klubben en stund til. Det er bare media som roter dette til.

 

Ronaldo kommer helt sikkert til å spille i Real, men han har jo mange år igjen. Slike rykter har det vært om Ronaldo hver sesong. Etter VM sa Ronaldo at han ikke kunne vende tilbake til England, men etter en liten prat med Ferguson osv. vendte han tilbake til balløya og storspilte. I fjorsommer var han så godt som klar for Real Madrid, trodde mange, men også da var det media som hadde overdrevet noe sinnsykt.

 

Jeg tror ikke Ronaldo forlater United så lenge det er SAF er manager.

 

Og hvis det nå blir slik at Ronaldo drar så er jeg utrolig spent på prisen. Og Ronaldo er verdens beste, men ingen krise om han drar med tanke på alle pengene vi får for han, men jeg ser helst at han blir i klubben. Jeg tror heller ikke han kommer til å spille like bra for Real som han gjør for United, og mye av dette pga. Rooney og Tevez. De skal ha mye av æren for at Ronaldo briljerer så mye som han gjør.

 

Men så til slutt, Ronaldo skal ingen steder! :)

Lenke til kommentar
Det er faktisk krise hvis han drar. Vi mister en hel dimensjon i spillet vårt. Grunnen til at alle er så nervøse er fordi Ronaldo går så uklart ut i media. Han burde få et kurs av Ferguson...

 

Ronaldo har blitt bedre i engelsk, men har er ennå ikke fullt så stødig.

Han sier jo "I want to play for Real Madrid".

 

Ikke rart media koser seg, men ja, det hadde ikke gjort noe om han hadde gått litt klarere ut i media.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...