Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting vet jeg, Denne saken kommer aldri til å hvile i fred før han går offisielt ut å sier han blir, og eller skriver under ny kontrakt, skriver han ny kontrakt med United blir det nok

irriterende stille i media :!: .... men da blir det maaaaaaaaaaaange United supportere som får roet seg ned, inkl. meg selv

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nå er SAF "Forbanna" oxo... for å ta i litt,vurderer benking, forståelig

 

Spill for galleriet av begge to altså?

 

Neida, MU får inn en milliard, kjøper et par nye kommende stjerneskudd, og vips, så er vi i gang igjen.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis han er sikker på at han blir i United, hvorfor sier han bare ikke det da? Nå skaper han jo storm rundt avgjørelsen sin ved å utsette den.

Lenke til kommentar

Jeg frykter faktisk at dette kan bli en av fotballhistoriens største sagaer. Jeg tror han innen en uke annonserer at han skal spille for Real Madrid neste sesong, men at dette ikke blir så lett som han tror. Real kommer til å pøse på med gigantiske bud som United avslår og spillerens frustrasjon kommer til å øke. Ronaldo havner på kant med Ferguson som så mange andre har gjort før og Ronaldo vil bli behandlet på en helt annen måte neste sesong hvor han kommer til å befinne seg mye på benken eller til og med ikke i troppen.

Lenke til kommentar
Jeg frykter faktisk at dette kan bli en av fotballhistoriens største sagaer. Jeg tror han innen en uke annonserer at han skal spille for Real Madrid neste sesong, men at dette ikke blir så lett som han tror. Real kommer til å pøse på med gigantiske bud som United avslår og spillerens frustrasjon kommer til å øke. Ronaldo havner på kant med Ferguson som så mange andre har gjort før og Ronaldo vil bli behandlet på en helt annen måte neste sesong hvor han kommer til å befinne seg mye på benken eller til og med ikke i troppen.

Hehe, det har skjedd en del ganger ja. Godt eksempel på dette, David Backham. Men tror ikke det skjer nå. Når jeg leste Db sin siste artikkel, der han sa at han skulle annonsere sin framtid i løpet av et par dager - tror jeg egentlig bare han er en drittsekk mot fansen.

Tror han blir, men bare hadde lyst å "Skremme" fansen - eller fortelle igjen hvor viktig han er ^^

 

Han er en forbanna idiot, og jeg hater måten han er på. Men fa*n for en fotballspiller.

For min del, håper jeg at han blir :)

 

Edit: Leif

Endret av Julelys
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...