Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men han er en stjerne som ble kjøpt på toppen av karrieren. Trodde det var det det var snakk om.

 

Vi snakket egentlig emst om galatico perioden. Men nå trivdes vel ikke Ruud helt i United den siste tiden, og da er det jo ikke så rart å kjøpe en spiller som vil bort. ( hvis det var tilfelle)

 

Men dette her bir jo litt oftoppic.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Jeg er så lei av Ronaldo rykter nå at det hadde vært litt deilig om de bare hadde solgt han slik at vi slapp tusenvis av rykter hvert år, de vil aldri ende. Han kan skrive en United kontrakt som varer resten av karrieren, men de vil fortsatt ikke ta slutt..

 

Hvis jeg skulle velgt mellom Ronaldo og Rooney hadde jeg velgt Rooney glatt.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Jeg velger Rooney uten å tenke meg om! Ikke bare fordi han er engelsk men fordi han BLØR for klubben og gir absolutt alt. At han løper tilbake som han gjør og gjør AKKURAT den jobben Fergie gir han. Jeg liker også å se taklinger av og til så lenge de ikke er benbruddstype takling så Rooney passer inn. Tror ikke jeg får den samme følelsen av glede når Rooney scorer av noen andre sine scoringer. Har han bak på drakta og; hadde seriøst vært utrolig lei meg hvis Rooney hadde blitt solgt (skjer aldri :)) men hvis Ronaldo blir solgt så blir jeg bare rett og slett irritert og sur på han som person, ikke noe mer. Når det er sagt, så tror jeg også at vi kommer til å savne han en liten stund, men vi har bare vinnere på laget vårt så etterhvert hadde vi vært "right back in it".

Lenke til kommentar
De ser temmelig høyt på listene når de handler enda synest nå jeg.

 

De ser på Ronaldo ellers så er det vel egentlig ikke så mange andre verdensklasse spillere.

Og hvilken klubb hadde vel ikke vært innetrisert når verdens beste spiller sier at han drømmer om å spille i den ligaen klubben er i. ( hvis dere skjønner)

Lenke til kommentar
De ser temmelig høyt på listene når de handler enda synest nå jeg.

 

De ser på Ronaldo ellers så er det vel egentlig ikke så mange andre verdensklasse spillere.

Og hvilken klubb hadde vel ikke vært innetrisert når verdens beste spiller sier at han drømmer om å spille i den ligaen klubben er i. ( hvis dere skjønner)

 

Og Ruud som jeg har prøvd å fått sagt i mange inlegg her nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...