Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

En spiller må da få lov til å vurdere sin fremtid. Jeg tviler veldig sterkt på at han har vert så tvetydig for å skremme fansen.

Klart kan han få vurdere sin egen framtid, ingen i verden som nekter han det. Men han gjør det på en idiotisk måte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magefølelsen sier at han vender ryggen mot United, men jeg håper at juvelen blir i flere år til.

Det å benke en spiller er neppe en god søknad til andre spillere i fotball-europa. De fleste er vel enige om at han bør få gå hvis det er et ønske (mistenker dog at det er nettverkssterke skikkelser som påvirker i favør av Real).

 

Edit: mot United.

Endret av Vidi
Lenke til kommentar

La oss håpe han blir, hadde jeg vært han hadde jeg også vurdert real, selv om united er favoritt klubben og SAF er sjefen. Mye pga % man som spiller får av overgangssummen, som kommer til å bli astronomisk. Han vil bli verdens dyreste spiller om han blir solgt, det er det ingen tvil om, men hvor mye? snakker vi over milliarden?

Lenke til kommentar
Lets hope... At verdens beste klyse forsvinner til La Liga er da en vidunderlig ting. United-supporterne får dobbelt opp - klubben får en obskøn sum med penger, og de kan begynne å hate han som andre normale folk :D

Vi får håpe han blir. Liker han ikke bare fordi han spiller i united... Men mest derfor ;)

Lenke til kommentar
La oss håpe han blir, hadde jeg vært han hadde jeg også vurdert real, selv om united er favoritt klubben og SAF er sjefen. Mye pga % man som spiller får av overgangssummen, som kommer til å bli astronomisk. Han vil bli verdens dyreste spiller om han blir solgt, det er det ingen tvil om, men hvor mye? snakker vi over milliarden?

 

Tror C.R. kan forhandle opp en Sign on fee som er grei uansett overgangssum.. :)

Lenke til kommentar
Lets hope... At verdens beste klyse forsvinner til La Liga er da en vidunderlig ting. United-supporterne får dobbelt opp - klubben får en obskøn sum med penger, og de kan begynne å hate han som andre normale folk :D

 

Dette er bakdelen med å lage en egen tråd om temaet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...