Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æresdivisjon vs Premier League. Tar Cruz anyday. Virker som en skikkelig type i tillegg.

 

Ronaldo får faen få ut fingeren å dementere eventuelt bekrefte ryktene.

Jeg tror han digger ryktene egentlig. Virker nesten som han bevisst virker uklar for å få mest mulig oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg lurer faktisk på om det Geir sier ikke kan stemme og det er derfor han utsetter "avgjørelsen" sin. Han er kanskje en smule narsissistisk. Tipper han spiller PL til høsten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Når Ronaldo sier "jeg vil avsløre valget mitt da og da" så virker det nesten som om han bestemmer selv hvor han skal spille. Hvis han sier på pressekonferanse at "jeg har valgt Real", så sitter han bare på tribunen et år til i England.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Når Ronaldo sier "jeg vil avsløre valget mitt da og da" så virker det nesten som om han bestemmer selv hvor han skal spille. Hvis han sier på pressekonferanse at "jeg har valgt Real", så sitter han bare på tribunen et år til i England.

 

Han kommer da aldri til å gå til Sociedad :p

<h1 class="firstHeading">

</h1>

Lenke til kommentar
Når Ronaldo sier "jeg vil avsløre valget mitt da og da" så virker det nesten som om han bestemmer selv hvor han skal spille. Hvis han sier på pressekonferanse at "jeg har valgt Real", så sitter han bare på tribunen et år til i England.

Ja, nettopp. Dette er ikke et valg som bare er opp til han. Han har signert en kontrakt og den er det lang tid igjen på. Det får han bare forholde seg til. Men jeg tviler på at han er så dum at han kommer til å at han har bestemt seg for å dra til Real i år uten at det er blitt inngått noen avtale.

 

Jeg tror egentlig situasjonen er slik: han vil egentlig mest til Real men liker seg likevel bra i United. I tillegg så tror jeg han digger oppmerksomhet, og oppmerksomheten han har fått rundt dette er enorm. Han vil derfor ikke gjøre noe for å minske denne oppmerksomheten. Men jeg tror altså at han liker seg såpass bra i United at han ikke har noe imot ihvertfall en sesong til i England.

 

Han drar nok til Spania en eller annen gang, det er jeg nesten 100% sikker på. Men jeg tviler på at det blir i år. Ferguson har vært helt bombastisk på at han ikke skal få dra, og det virker som han har Glazers fulle støtte i dette. Derfor tror jeg selv ikke Real Madrid kan legge inn et bud som er høyt nok, og da har ikke Ronaldo noe han skulle sagt.

Lenke til kommentar
Når Ronaldo sier "jeg vil avsløre valget mitt da og da" så virker det nesten som om han bestemmer selv hvor han skal spille. Hvis han sier på pressekonferanse at "jeg har valgt Real", så sitter han bare på tribunen et år til i England.

 

Eneste vi får ut av det er en lavere overgangs sum.

Lenke til kommentar

Han har utviklet seg til verdens beste i United, jeg ser ikke hva som kan være bedre i Madrid. Han spiller nå på Europas beste lag og under Europas mestvinnende trener. I tillegg har han en fanskare som elsker han å forsvarer han uansett hvor mye han filmer og skaper seg. Han er årets klovn om han går til noen annen kluibb, å da kommer jeg aldri ALDRI til å synge navnet hans igjen. Ikke vil han gå inn i historiebøkene som en legende, han får en plass like ved Dion Dublin og Lee Sharp.

Lenke til kommentar
Han har utviklet seg til verdens beste i United, jeg ser ikke hva som kan være bedre i Madrid. Han spiller nå på Europas beste lag og under Europas mestvinnende trener. I tillegg har han en fanskare som elsker han å forsvarer han uansett hvor mye han filmer og skaper seg. Han er årets klovn om han går til noen annen kluibb, å da kommer jeg aldri ALDRI til å synge navnet hans igjen. Ikke vil han gå inn i historiebøkene som en legende, han får en plass like ved Dion Dublin og Lee Sharp.

Dét som er er at han nå har vunnet alt som er mulig å vinne med United. Nå har han både tatt ligagull 2 ganger, samt vunnet CL. Det kan derfor være fullt mulig at han har lyst til å dra til Madrid, og vinne noe for de også. Klimaet der nede er vel også noe som appellerer mer til han og familien enn det klimaet til England gjør.

Men så er det snakk om United - når er det de ikke får vilja si?

Lenke til kommentar
- Det er en større utfordring

Det er en MINDRE utfordring. PL er uten tvil verdens beste liga for tiden. Å gå til en annen liga er et steg ned både i ambisjonsnivå og i utfordringer.

 

De andre punktene stemmer forsåvidt. Men som idrettsuttøver burde man ikke tenke på slikt tull.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...