Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk fortsatt snakker om at Real madrid kjøper alle de beste og skal ha alle. Det var i perioden med Perez som Eivicious har nevnt.

Madrid er jo ikke noe værre en de fleste andre topplag i dag.

Chelsea fan og Manchester fan skal i vert fall ikke si noe

 

RvN ble jo bare bedre igjen når han kom til madrid etter 1-2 dårlige sesonger i Manchester.

Men tror ikke han går nå.

Lenke til kommentar
Du vil påstå at vi gjorde det samme da vi kjøpte Ronaldo? Eller Ruud? Jeg synest ikke Ruud gjør det noe bedre i Real. Scårte drøssevis med mål for oss og gjør det samme nå i Spania

 

Jeg tenkte hvor mye dere har kjøpt den siste sesongen og brukt/skylder penger. Real Madrid er ikke verstingen nå lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil bare legge til at ingenting er avgjort og bombastiske utsagn som er ment for å provosere vil bli slettet. Så prøv å hold en saklig diskusjon, hvis ikke må jeg se meg nødt til å stenge tråden.

Lenke til kommentar
JAAA!!!!! Enn så lenge :whistle:

Noen som har tellingen på hvor mange ganger de har sagt det? Virker som om det er minst seks ganger i uka den siste måneden ... Motivet må jo være å prøve å løsrive ROnaldo siden de sier det så ofte som de gjør.

 

Ingen absolutt krise om Ronaldo skulle gå. Siden Ronaldo uttrykker seg så uklart (også i videointervjuer) skulle en nesten tro at han vil dra nå. Tror heller ikke Ferguson setter pris på disse utspillene.

Lenke til kommentar
RvN ble jo bare bedre igjen når han kom til madrid etter 1-2 dårlige sesonger i Manchester.

Men tror ikke han går nå.

Hvilke sesonger er du nå prater om? Jeg kan ikke ha fått dem med meg.

 

Jeg tenkte hvor mye dere har kjøpt den siste sesongen og brukt/skylder penger. Real Madrid er ikke verstingen nå lenger.

Hva da, 3 spillere? Å av dem kun Hargreaves som var etablert sånn noenlunde på landslaget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...