Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vel beskjeden.

 

Men jeg synest Ronaldo gir en god beskjed her. Et om at han ikke vil ha mere bråk fra media om saken, og at han krever er kjempesum til Manchester United. Hvis ikke så drar han ikke.

 

Nå håper jeg Fergie lar han dra og vi hover inn en kjempesum

 

PS, dette er egentlig en trist nyhet, men det kunne ha vert mye verre. Han viser at Manchester United har en plass i hjertet hans. Jeg tror også at Scolari og co har vert med på denne avgjørelsen.

Lenke til kommentar
I de aller fleste overganger blir en kontrakt brudt. Kontrakten er vel bare med på å øke overgangs summen som blandt annet er en erstatning for tapt intekt pga kontrakt bruddet.

 

Ok, vi kan nekte han å dra, men da ender vi opp med en spiller som ikke vil spille og det gangner oss ikke.

 

Nå virker det ikke som om han vil bort for enhver pris med de siste uttalsene. Uansett så tror jeg ikke han hadde spilt dårligere med overlegg. Det ville egnetlig bare være å ødelegge for seg selv.

 

Og regner med at du ikke mener det 2fast4you....

Lenke til kommentar

Siste sesongen av Beckham, så vant vi ligaen i 2002/2003. 2003/2004, 2004/2005 og 2005/2006 vant vi INGENTING, bare FA cupen en gang og ligacupen en gang. Klarte vi oss fint? Tror dere er bare utrolige glade siden vi vant ligaen to år på rad nå (mye pga. Ronaldo) og CL for å gjøre det til "the double" i år (også mye pga. Ronaldo).

Lenke til kommentar
Ser ut som han går nå gitt, men tror ikke vi vil lide noe grøvre på grunn av det. Er trosalt Ferguson som er mesterhjernen vår, vi greide jo oss fint etter at Beckham og van Nistelrooy dro.

De kan ikke sammenlignes med Ronaldo en gang. Selv ikke hvis du kombinerer alle skillsene til både Nistelrooy og Beckham i en spiller har du fortsatt ikke noe som er like bra som Ronaldo.

 

 

Når det er sagt tror jeg vi kan klare oss helt fint uten han. Men det forutsetter noen solide forsterkninger.

Lenke til kommentar
Siste sesongen av Beckham, så vant vi ligaen i 2002/2003. 2003/2004, 2004/2005 og 2005/2006 vant vi INGENTING, bare FA cupen en gang og ligacupen en gang. Klarte vi oss fint? Tror dere er bare utrolige glade siden vi vant ligaen to år på rad nå (mye pga. Ronaldo) og CL for å gjøre det til "the double" i år (også mye pga. Ronaldo).

Ja det er det jeg også mener, Ronaldo har løftet laget. Ikke begynn og sipp om at fyren er sviker osv...

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...