Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg føler mer og mer at vi kan sammenligne ronaldo med heinze..så godt likt, og så godt behandla i klubben, men hva får vi tilbake? "Utroskap"!

 

Nå skal det sies at jeg tar disse artiklene med en klype salt, da en god del av det kommer fra useriøse kilder. Manutd.com har ikke hatt med noen de siste artiklene fra de engelske avisene, og av erfaring vet jeg at manutd er til å stole på.

Lenke til kommentar

"I would like to play for Real Madrid but only if it is true they are ready to pay what Manchester United ask of them. However, it does not depend on me."

 

Alex har jo bekreftet at Madrid ikke kan få kjøpt han, uansett pris, så alt tyder på at han blir. Vent med å kalle han sviker før han først har dratt :p

Lenke til kommentar

Fy FAEN dette beviser hvorfor man ALLTID skal se på BBC. Hvor fristende tror dere det var for BBC å skrive i det minste at det var spekulasjon om det eller lignende? Veldig, men de venter helt til de får bekreftelse før de skriver en skikkelig artikkel. Nå har jeg sett SkySports på sitt verste, og aldri har hatt samme sikkerhet med de som BBC. Bare som en liten test her, så sier jeg at Hleb drar til Barca etter jeg leser bare en artikkel som det står "Hleb linked to Barca" skrevet av BBC.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...