Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil dog påstå at mye av det som for ett par år siden var fag av heller lav kvalitet, med dårlige lærere, har blitt forbedret mye. Flere forelesere er bl.annet byttet ut, og av hva jeg har fått med meg, så er tilbakemeldingene fra studentene bra etter byttet.

 

Men for all del, det er alltid noen som klager. Det er mange som forventer å komme gjennom høyere utdanning uten egeninnsats, og de møter motgang.

For all del, sikkert mange bra lærere og linjer der. Jeg uttaler meg kun utifra det studiet jeg går der, og der er det faktisk dårlig kvalitet på lærerne. Så får du tro hva du vil om meg og min egeninnsats.

Endret av ergal
Lenke til kommentar

 

Hva skal folket på 17. Mai?

Blir vel huset/byen utover kvelden. Vet du hvor russen skal være natt til 17.?

 

 

Vet ikke hvor russen skal være nei, har sette ganske lite russ her iår, sette sånn 2 forskjellige russebiler hvor den ene er naboen min.

 

Er det kvalitet på IT linjene eller? Regner med å starte til Høsten.

 

Tja, det sies så, har ikke så mange andre skoler å sammenligne med men. Jeg har mine favorittlærer jeg føler har peiling og de jeg ikke liker likte godt som jeg føler er litt mer på bærtur, men det kan jo være jeg som er på bærtur for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

 

 

Hva skal folket på 17. Mai?

 

Blir vel huset/byen utover kvelden. Vet du hvor russen skal være natt til 17.?

Vet ikke hvor russen skal være nei, har sette ganske lite russ her iår, sette sånn 2 forskjellige russebiler hvor den ene er naboen min.

Ja, sett en rød caravelle som står rett ved høyskolen og ett parr til. Men ville jo tro at de samlet seg i Gjøvik, og ikke Hamar. Endret av PerOpusen
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva skal folket på 17. Mai?

Blir vel huset/byen utover kvelden. Vet du hvor russen skal være natt til 17.?

Vet ikke hvor russen skal være nei, har sette ganske lite russ her iår, sette sånn 2 forskjellige russebiler hvor den ene er naboen min.

Ja, sett en rød caravelle som står rett ved høyskolen og ett parr til. Men ville jo tro at de samlet seg i Gjøvik, og ikke Hamar.

 

 

Er ikke Hamar større en Gjøvik? Eventuelt kunne vel Lillehammer vært et alternativ for de?

Lenke til kommentar

Aight, da har jeg kommet inn på byggingeniør. Har trolig sted å bo, men er det noen som flytter ut, eller som vet om noen flytter ut av hus/leilighet/sted med minst 4 ledige soverom? Vi er en kameratgjeng som leter etter hus sammen. Hadde satt stor pris på om noen visste om noe.. Bare å slenge en melding i innboksen min :)

Lenke til kommentar

Aight, da har jeg kommet inn på byggingeniør. Har trolig sted å bo, men er det noen som flytter ut, eller som vet om noen flytter ut av hus/leilighet/sted med minst 4 ledige soverom? Vi er en kameratgjeng som leter etter hus sammen. Hadde satt stor pris på om noen visste om noe.. Bare å slenge en melding i innboksen min :)

Hvor ser du dette? Samordna opptak?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er egen bokforhandler på skolen. Er ikke sikker på om denne er åpen under R1 kurset. Eventuelt vil du få informasjon om dette første dagen. Andre ting som du burde gjøre klart er skrivesaker og en scientific kalkulator ala Casio fx-9860gii. Kalkulatoren må du ha og vil anbefale at du setter deg inn i hvordan den fungerer. Den vil være din beste venn de neste årene og om du bruker den riktig er den utrolig nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...