Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

En kamerat hadde tanker om akkurat det samme, men han droppet det av forskjellige grunner. Jeg vet ikke om jeg ville satset på å sove over på skolen, men det er alltids en god siste utvei. Erfaringen min med sikkerhetsvaktene hos HiG er veldig god og de er ekstremt hyggelige. Kjenner ikke til reglene de følger så er vanskelig å si om de hiver deg ut eller ikke.

 

Ville heller tatt sjansen på telt i hagen til noen du kjenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såååhh, jeg har ingen plass å bo 2 uker FØR skolen starter, tror dere jeg hadde blitt kasta ut om jeg bor på skolen? De har dusj, vask, do, mikrobølgeovn, strøm, perfekte plassen, og sikkert ikke så mange der 2 uker før skolen heller da skolen ikke har startet og sommerkursene begynner å bli ferdig.

 

Vil jo så klart prøve å eventuelt bo hos venner når det er mulig, men jeg kan ikke legge opp til at jeg skal leeche av de i 2 uker, eller være i veien. Eventuelt telte i nærheten av skolen?

 

Tror dere sikkerhetsvaktene hadde kasta meg ut med en gang, eller?

Og 59 utleieannonser på Finn i Gjøvik. Du burde faktisk få en av dem, mange som er ganske bra prisa og.

Lenke til kommentar

Har du studentkort? Hvis ikke, så vil du slite. (ettersom du ikke har starta enda, har du nok ikke det)

 

Jo, jeg har det, jeg blir 3 års student nå.

 

 

Såååhh, jeg har ingen plass å bo 2 uker FØR skolen starter, tror dere jeg hadde blitt kasta ut om jeg bor på skolen? De har dusj, vask, do, mikrobølgeovn, strøm, perfekte plassen, og sikkert ikke så mange der 2 uker før skolen heller da skolen ikke har startet og sommerkursene begynner å bli ferdig.

 

Vil jo så klart prøve å eventuelt bo hos venner når det er mulig, men jeg kan ikke legge opp til at jeg skal leeche av de i 2 uker, eller være i veien. Eventuelt telte i nærheten av skolen?

 

Tror dere sikkerhetsvaktene hadde kasta meg ut med en gang, eller?

Og 59 utleieannonser på Finn i Gjøvik. Du burde faktisk få en av dem, mange som er ganske bra prisa og.

 

 

Hvor mange av de leier ut på ukesbasis, eller månedsbasis for den sakens skyld?

 

Det er vel snakk om at han har bolig, men ikke i tide. Han er også student fra før av.

 

Stemmer.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

 

Det er vel snakk om at han har bolig, men ikke i tide. Han er også student fra før av.

Aha, fikk ikke med meg det. Ville prøvd den billige hotelløsninga lenger opp her da.

 

 

330 kr natta *15 netter = 4 950 kr, kjempebillig. For sovesal.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er vel snakk om at han har bolig, men ikke i tide. Han er også student fra før av.

Aha, fikk ikke med meg det. Ville prøvd den billige hotelløsninga lenger opp her da.

330 kr natta *15 netter = 4 950 kr, kjempebillig. For sovesal.

Vil nå si at det er bedre enn å sove under åpen himmel.. :p

 

 

Nei, alternativet til HiG blir nok telt du og dusje på jobben eventuelt på skolen på dagtid.

Lenke til kommentar

Nå som sommerkurset nærmer seg lurer jeg på en ting. Må jeg sende inn noe informasjon? Jeg har betalt avgiften på 500,- for kurset, men lurer på om det er noe mer jeg må. Vitnemålet mitt fra VGS er sendt til nasjonal vitnemålsdatabase, og både Samordna Opptak og Lånekassen har disse papirene. Noe mer jeg må ta hensyn til da, sett bort i fra å møte opp til kl. 10 på rett klasserom den 30. Juni?

Lenke til kommentar

Nå som sommerkurset nærmer seg lurer jeg på en ting. Må jeg sende inn noe informasjon? Jeg har betalt avgiften på 500,- for kurset, men lurer på om det er noe mer jeg må. Vitnemålet mitt fra VGS er sendt til nasjonal vitnemålsdatabase, og både Samordna Opptak og Lånekassen har disse papirene. Noe mer jeg må ta hensyn til da, sett bort i fra å møte opp til kl. 10 på rett klasserom den 30. Juni?

Hvor fikk du faktura på 500,- fra egentlig? Har bare fått ett bekreftelsesbrev jeg, og thats it.

Lenke til kommentar

 

Nå som sommerkurset nærmer seg lurer jeg på en ting. Må jeg sende inn noe informasjon? Jeg har betalt avgiften på 500,- for kurset, men lurer på om det er noe mer jeg må. Vitnemålet mitt fra VGS er sendt til nasjonal vitnemålsdatabase, og både Samordna Opptak og Lånekassen har disse papirene. Noe mer jeg må ta hensyn til da, sett bort i fra å møte opp til kl. 10 på rett klasserom den 30. Juni?

Hvor fikk du faktura på 500,- fra egentlig? Har bare fått ett bekreftelsesbrev jeg, og thats it.

 

 

Det var med på bekreftelsesbrevet. Måtte betale 500,- for å bekrefte at jeg skulle gå på kurset.

Lenke til kommentar

Så jeg trenger altså ikke å sende inn noe informasjon? Ikke engang følgebrev siden jeg går skole i sommer..?

 

Foressten, for de av dere som skal gå på R1 kurset ... har dere tatt T matte fra før, eller kommer dere rett i fra 2P? Usikker på om det blir en hard overgang.

Endret av SalucoN
Lenke til kommentar

Flere enn meg her som ikke visste at det ble undervisning i dag? Regna med det bare var info og muligens kjøp av bøker.

Foressten, for de av dere som skal gå på R1 kurset ... har dere tatt T matte fra før, eller kommer dere rett i fra 2P? Usikker på om det blir en hard overgang.


Har tatt 1M og 1X rundt 03/04, men friska opp med litt 1T og litt R1 matte på youtube for et par måneder siden, men regner likevel med at dette kan bli passe tungt for min egen del.

Lenke til kommentar

Flere enn meg her som ikke visste at det ble undervisning i dag? Regna med det bare var info og muligens kjøp av bøker.

 

Visste det var informasjon, men visste ikke at det var undervisning før det ble sagt i timen, kom litt brått på. Var lett matte jeg kunne i fra før, men regner med at det blir vanskeligere og vanskeligere.

Lenke til kommentar

 

Flere enn meg her som ikke visste at det ble undervisning i dag? Regna med det bare var info og muligens kjøp av bøker.

 

Visste det var informasjon, men visste ikke at det var undervisning før det ble sagt i timen, kom litt brått på. Var lett matte jeg kunne i fra før, men regner med at det blir vanskeligere og vanskeligere.

 

Velkommen til Høgskolen! Her kjøres det hardt fra første time!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...