Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Takk for svar. Får skaffe meg kalkulator og diverse skrive saker. Og så regner jeg med info angående bok etc får jeg første dagen.

 

Btw noen som vet om treningsenter litt nord-vest fra sentrum(sykehuset). Leste det var noe på skolen litt langt tilbake i denne tråden, funker det greit?

Endret av peggyen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er SOPPs ekspedisjon ved høyskolen i Gjøvik? Skal hente nøkkel i morgen og jeg har igrunn ikke helt funnet ut akkurat hvor denne ekspedisjonen er :p

 

Til venstre inn hovedinngangen på hovedbygget. Hovedbygget er G-bygget slik du ser på kartet her.

 

Edit: Ser at jeg muligens er litt for seint ute her. Satser på at du fant frem.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

 

Er SOPPs ekspedisjon ved høyskolen i Gjøvik? Skal hente nøkkel i morgen og jeg har igrunn ikke helt funnet ut akkurat hvor denne ekspedisjonen er :p

 

Til venstre inn hovedinngangen på hovedbygget. Hovedbygget er G-bygget slik du ser på kartet her.

 

Edit: Ser at jeg muligens er litt for seint ute her. Satser på at du fant frem.

 

Jeg fant fram, ringte dem og spurte i dag tidlig :)

Så da har man fått begynt innflyttinga før sommerkurs i matte.

Lenke til kommentar

Står nå uten noe bo foreløbig, da en fra gruppa jeg skal bo med (3 andre), nekta for ene huset vi fant. Forsåvidt greit da det ville blitt litt dyrt, men om noe vet om noe med enten 2 soverom eller 4 soverom send en pm!! Vi 4 vil helst bo sammen/nære hverandre, så enten noe med 4 rom, eller 2x2 rom er kurrant. Jeg skal på forkurs, så begynner å haste litt for min del, men skal vel klare meg inntil videre..

Lenke til kommentar

Største problemet er hvor ustabilt det trådløse nettet er, samt dårlig dekning i enkelte bygg. Samtidig oppnår man ofte ikke mer enn 10-14Mbit opp/ned, noe som er for trått når man gjerne skulle ha oppdatert enkelte typer programvare som er litt større enn normalt. Ikke et stort problem generelt sett, men det burde forstatt være mulig å nå ihvertfall 50Mbit, sett at det er 1Gbit tilgjengelig gjennom Ethernet.

 

A-bygget er jo oppe å går igjen nå ja. Regner med de har fått futt på ting der.

Lenke til kommentar

Skal også gå på HIG til høsten, sommeren og forsåvidt. Har søkt programvareutvikling, får se om jeg kommer inn. Snitt på 4 ca.

 

Må uansett gå R1 kurset. Noen som vet om det må være den spesifike R1 boka, eller holder det med en annen? Fikk nemlig låne ei R1 bok av en kompis som tok R1 på vgs for noen år siden.

 

 

Så da har man fått begynt innflyttinga før sommerkurs i matte.

 

 

Holy, du er tidlig på. Flytter ikke inn før helga før kurset starter jeg.

Lenke til kommentar

Ja, jeg skjønner det. Men så kosta boka nesten 1000,- kr ny, og for 5-600,- brukt. Fant noen billige til 400,- kr, men de så jo ikke ut. Også kan jeg låne ei gratis? Tror jeg velger det jeg. Så lenge jeg lærer alt, og skjønner alt går det vel greit.

 

Hvordan er studentlivet egentlig i Gjøvik? Noen som har oversikt over pris for kollektivtrafikken? Har ganske dårlige fordommer for kollektivtrafikken etter å ha bodd i Trondheim i hele mitt liv.

Lenke til kommentar

Studentlivet er bra, i hvert fall min mening. Buss tar jeg neste aldri i Gjøvik, mesteparten er innen gangavstand, resten kan du sykle til. Månedskort på bussen tror jeg koster 3-400, men så sant du ikke bor langt fra skolen, kommer du ikke til å bruke mye buss!

Hvor har du ordnet deg bolig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...