Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg in deep shit når jeg ikke klarte å betale semesteravgiften innen fristen 15. august, men betalte den 3-4 dager senere?

Eh nei, det verste som kan skje er at du får en purring og må vente litt lenger på studielånet..

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Nettopp kommet inn døra på Nye Kallerud. To små spørsmål mens jeg pakker ut …

1. Er det ingen HD-kanaler å få gjennom coax-kabelen i veggen?

2. Er det trådløst nett her (eventuelt planer om det)?

1. HD kanaler? No no. 11 SD her.

2. Skal vel være nok trådløst nett rundt på området til at du kan koble deg på.

Lenke til kommentar

http://www.hig.no/studietilbud - Let opp studiet ditt her. På høyre siden for studiet finner du "Studie og fagplaner". Nederst på denne siden er oversikt over valgfag og obligatoriske fag linket til studiet.

Takk for svar, men jeg tenkte på hvilke forelesninger som var obligatoriske. Ettersom jeg har skjønt er det lite obligatorisk? Skulle visst ifm sfo og barn, om jeg får til noen kortere dager :)

Endret av Heidi
Lenke til kommentar

Kommer an på studiet, men de fleste studier krever ikke at du er der under forelesning. Det er dog obligatoriske oppgaver, prøver, osv. som må gjennomføres. Enkelte av disse krever da at du er på skolen og under forelesning for å delta på nevnt aktivitet. Dette får du mer informasjon om etterhvert som studiet starter. Foreslår at du spør læreren i de enkelte fagene om de har noen fagplaner klare.

Lenke til kommentar

Angående saken med trådløstnett på Nye Kallerud. Lurte på samma tingen, sendte mail til IT-tjensten, de sa at det kommer på plass om noen uker. Her er svaret de ga på epost:

 

"Heisann,

det stemmer at trådløsnettet ikke er oppe på Nye Kallerud enda, dette

kommer om noen uker, det ventes på elektriker. For mer informasjon

kontakt SOPP."

Så jadda, med en så løst satt dato for når det kommer på plass tror jeg det bare er å gni seg med tålmodighet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...