Gå til innhold

XP SP3 er offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har gledet dere så lenge, og er overlykkelig over at SP3 "endelig er ute": Hvorfor? Gi meg én god grunn.

 

Ikke for å pirke, men siden dere har sagt at dere skal bli konsekvente når det gjelder "rettskrivning" av merkenavn vil jeg påpeke at dere har skrevet Windows Update, det rette skal selvsagt være Windows update. (Update med liten u)

 

Hahaha, nå er det grammar police på hver eneste artikkel. Og det hare dere bare dere selv å takke dere for, Diskusjon-crew :)

 

Jeg kan gi deg 2: Ytelsen er bedre, og man slipper å hente ned 200+ kritiske oppdateringer og et utall fixer når man har installert.

 

Noen som vet om det er planlagt å komme en ISO med sp3 integrert på MSDNAA?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
er det noen som vet hvordan man kan få tilsendt en xp-plate (norsk pro) med sp3 ferdig inne på?

 

Snakker vi lovelig nå?

I tilfelle vil jeg og få tilsendt.

ja, lovlig.

jeg mener å huske at det var en mulgihet både når sp1 kom og sp2, og jeg vil gjerne benytte meg av den hvis den kommer nå med sp3 også.

det er jo lisensen vi har betalt for, så det burde ikke være noe stort problem i praksis å bare sende plata.

Lenke til kommentar
Du får neppe noen gratis cd med installasjonen av Windows og SP3 på. Derimot får du nok noen gratis plater som inneholder SP3.

Det har du i utgangspunktet rett i. Men tha Stoffi har ett poeng. Dersom en har gyldig lisenskode burde det gå an å få kjøpe nytt installasjonsmedie.

 

Microsoft Tlf: 22 02 25 00

 

http://www.microsoft.com/norge/about/contact.mspx

 

Burde kunne hjelpe med svar på tha Stoffi's spørsmål. Der kan en ihvertfall bli satt over til avdeling for distribusjon av gratis ServicePack 3 plater.

 

En del softwareutviklere ala Microsoft har gjerne salg av lisenser for seg og installasjonsmedier for seg. Dette er verdt å sjekke opp. Bør være høyst aktuellt dersom du riper installasjons CD-en så kraftig at den blir ubrukelig.

Lenke til kommentar
Integrert og installerd, fungerer ypperlig foreløpig. Tror dem har testet denne i lang tid før lanseringen.
SP3 er en glorifisert rollup. Den er blitt testet siden første fix til SP2.

 

Er ikke det noen extra ting-tang som ble lagt inn i tillegg også!?!?

 

Windows XP Service Pack 3

(SP3) includes all previously

released Windows XP updates,

including security updates and

hotfixes. It also includes select

out-of-band releases, and a small

number of new enhancements,

which do not significantly change

customers’ experience with the

operating system.

 

EDIT:

Ja, så har du også NAP da.

Endret av dmdb
Lenke til kommentar

Da har jeg ringt.

 

Mannen jeg pratet med virket ikke helt "up-to-date". Han viste ikke at SP3 var offeielt ute. Da jeg spurt om det gikk å få tilsendt XP-plate med intregrert SP3 sa han at det ikke gikk. Han mente at jeg måtte kontakte dem jeg har kjøpt operativsystemet av.

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Da har jeg ringt.

 

Mannen jeg pratet med virket ikke helt "up-to-date". Han viste ikke at SP3 var offeielt ute. Da jeg spurt om det gikk å få tilsendt XP-plate med intregrert SP3 sa han at det ikke gikk. Han mente at jeg måtte kontakte dem jeg har kjøpt operativsystemet av.

 

Ta heller å vent til ting har roet seg ned. Først må jo DVD-en presses, etterhvert har de kanskje stabler med "erstatnings" medier å sende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...