Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

har runket på alle mulige plasser, ikke veldig offentlige plasser da... hadde sex med dama (eks nå) i ei enkelt seng på ei hytte vi var på. var 6 andre jenter i rommet, men ingen merka noe. "oppryddinga" blei litt problematisk, så putetrekket fikk gjennomgå (var ikke vårt).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_mhm_*

Rareste plassen jeg har onanermå være PÅ teltur med klassen :p

 

Det var da for noen år siden jeg ble bare så synsykt kåt der jeg satt inne i teltet mitt :p

 

Så jeg tok meg en laaaang omgang.

Gla jeg ikke sov i lavoen tenk og sotte der inne med 15 andre stykk :thumbdown:

Lenke til kommentar

Spennende plasser jeg har onanert? Eeeh.. ingen. Det er ikke spennende, det er en nødvendighet, og gjøres best privat, for å unngå pervofaktor :)

 

 

Har hatt en kjappas på t-banen (veeeldig sent om natta, ingen andre der, ikke langt fra endestasjon).

 

Hadde sex i en hytte mens mange andre lå i rom ved siden av på begge sider, og sengen knirket noe sinnsykt... interessant har ingen av dem noen gang nevnt noe som helst :)

 

Hadde relativt rå sex i dusjen for et par år siden med en veninne av søstra mi. Vi hadde flørtet ganske lenge.

 

Fikk, og gav, oralsex med eksen på kino flere ganger... heldigvis ikke det store publikum. Det endte til slutt med at vi begge ble desperate og hun red meg der og da. Jeg husker IKKE hvilken film vi så :p

 

Når jeg var og besøkte noen venner i Brasil for noen år siden fikk plutselig søsteren det for seg at hun ville ha meg... kom inn på soverommet mitt i morgenkåpe... og temmelig kinky undertøy under... tok henne hardt og bestemt, uten å lage noe særlig lyd :p

Lenke til kommentar
Når jeg var og besøkte noen venner i Brasil for noen år siden fikk plutselig søsteren det for seg at hun ville ha meg... kom inn på soverommet mitt i morgenkåpe... og temmelig kinky undertøy under... tok henne hardt og bestemt, uten å lage noe særlig lyd :p
Søsteren til en av vennene dine håper jeg?
Lenke til kommentar

Jeg blir ufattelig nervøs av å lese alt dette, man vet aldri når en naken tenåringsgutt kan sitte tre seter lenger bak i bussen og fantasere om gud-veit-hvem. Noen som vil slippe oss jenter inn på hva som får dere til å onanere på telttur, buss, tog, kirka osv?

 

Jeg forstår det ikke. Merkeligste plass JEG har onanert, ehm, senga?

Lenke til kommentar
Jeg blir ufattelig nervøs av å lese alt dette, man vet aldri når en naken tenåringsgutt kan sitte tre seter lenger bak i bussen og fantasere om gud-veit-hvem. Noen som vil slippe oss jenter inn på hva som får dere til å onanere på telttur, buss, tog, kirka osv?

 

Jeg forstår det ikke. Merkeligste plass JEG har onanert, ehm, senga?

Spenningen tenker jeg. Tanken av at de kan bli oppdaget.

 

Tror at hvis man ser seg litt rundt og er litt observent, så kan man legge merke til mye slags aktiviteter, både runking og puling på bussen, tog, på fest osv... Ifølge mange historier her og på andre forum, så er det sykt mange offentlige plasser det skjer ting støtt og stadig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...