Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

-Har runka i et telt der lærern min og noen andre klassekamerater sov. Sperma inni soveposen

-På tribunen når noen deilige jenter hadde håndballkamp(var alene på tribunen). Ladningen kom bak setet foran meg.

-Sprutet ut over trusene til mora av en kompis.

-I en hoppbakke.

 

Og de andre vanlige stedene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke gjort det, men ligget i en seng med 4 person, bare en runket. Det var nasty prøvde og sove mens han runka, kjente ristingen i 1 time eller noe sånt, og pluttselig la han seg :( Nasty og tenke på alt cumet som må lige ca 50 cm fra meg :nei::sick:

 

 

Æsj! da tror jeg at jeg hadde reist meg opp og bare: "Gi faen da din kåte gris"!

Lenke til kommentar
Ikke gjort det, men ligget i en seng med 4 person, bare en runket. Det var nasty prøvde og sove mens han runka, kjente ristingen i 1 time eller noe sånt, og pluttselig la han seg :( Nasty og tenke på alt cumet som må lige ca 50 cm fra meg :nei::sick:

 

 

Hvis det ikke hadde gått for meg etter en time så hadde jeg gitt opp! Herregud

Lenke til kommentar
Ikke gjort det, men ligget i en seng med 4 person, bare en runket. Det var nasty prøvde og sove mens han runka, kjente ristingen i 1 time eller noe sånt, og pluttselig la han seg :( Nasty og tenke på alt cumet som må lige ca 50 cm fra meg :nei::sick:

 

 

Hvis det ikke hadde gått for meg etter en time så hadde jeg gitt opp! Herregud

 

 

Det tok ikke en time før han spærrma da! Han brukte en time fordi det var deilig! runka til sæden **nesten** kom ut og så stoppa han. Så fortsatta han slike til han hadde kost seg lenge nok og bare: "SPRUUUUUUUT"

Lenke til kommentar
Okeeeeeeeei... Var du personen som runka? :p

 

Nei jeg var ikke personen :)

Til NorkaBorka: Nei, han lå og så på sånne musikk videoer på TVen, det var nesten ingen digge damer og han var ganske full så tror det tok litt tid før det kom noe sperm. Føler med den andre kompisen min, siden det var hans seng :)

Sa også Gi faen din kåte gris mange ganger men han bare lo, var alle ganske fulle så ingen klarte og få han til og stoppe, alle var for slappe :)

 

Til kanonkent: Han var fast bestemt på at han skulle få orgasme siden det var hans første gang som full :)

 

 

Har også en annen grise historie om noen, men siden dere ikke et hvem det er så kan jeg sikkert si det.

 

Det som skjedde var at en kompis(samme som runket) og en annen kompis, satt og drakk ganske mye sjampis hos en av dem.

Ut på kvelden fikk de en kjempe idé om at de kunne pule hverandre i rumpa(smart, sant? :) :))

Tror han ene fikk penisen sin inn i han andre sin rumpe, men når de skulle butta var penisen til han ene for stor :)

Neste dag hadde de litt hangover, og bare tenkte på den nasty natten. Hihi, har hatt mye gøy med den historien :)

Var veldig flaue begge to :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...