Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på skitur i fjor på et høyfjellhotell på en plass som heter Otta. Det var stappet med folk inne, men jeg kjente trangen tok meg. Jeg gjemte meg i gangen under alle jakkene og startet å runke.

 

Var på sommerjobb hos en bonde på namsos en gang fr 1-2 år siden. Jeg jobbet i fjøset, kostet bort dritt og matet sauene. Så hørte jeg noen rope på meg, det bondens datter. hu sa det var middag, men hun gikk bare rett bort til meg og grabba kuken min og sa hun var kåt som faen. Vi gikk bort til høyet og knulla i en og en halv time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy F, jeg ble så sprengkåt av ei som kjørte radiobil med skjørt i Kypros at det var rett innom hotellrommet. Ulempen var at min far så hvilken forhekselse som kom over meg, men heldigvis trodde han at det bare var hormoner :) Lukcky me :)

 

Så da har jeg ett lite bidrag. Resten får jeg heller oppdatere litt med senere :)

 

Fant akkurat ut hvor jeg lærte å ronke fra:

http://home.no.net/starvoff/onani.htm

 

Fantastisk at den sida er oppe og går ennå :D

 

Har ikke ronka på så mange merkelige plasser. Bil og TG er vel de merkeligste.

Utrolig, den guiden funker hver gang ! :p:ninja:

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kilroy_*

Mener å huske at mine første ganger var i ei dukkestue vi hadde ute på plenen. Ble heller mange turer innom der i løpet av min tidlige barndom.

 

Ellers har jeg runka mange ganger hos tanta mi, hos bestemora mi (ikke det at jeg tenner på slektninger, bare var på langvarige besøk, and when you gotta go, then you gotta go) og midt på gulvet i en gang (kliss naken btw). Har runka både på dassene på ungdomsskolen og VGS (ganske nylig faktisk, går VG3 allmenn atm). Må si at skoledagen blir mye bedre etter at du har fått deg en god runk. Dessuten har jeg den vanen av å plutselig begynne å tenke koffert midt under kjedelig fysikk-timer.

 

Åja, også en gang mens jeg satt på en trimsykkel (også kliss naken).

Lenke til kommentar

...er så lenge siden nå, men greit å ta det anonymt likavel.

Uansett med dama da, in på det vanlige diskoteket setter vi oss ved et hjørnebord,hun i fanget mitt, rimelig mørkt der, og de andre bekjendte herjet på dansegulvet.. så har hun skjørt og jeg bynner å fingre henne gjenom strumpebuksa til det går for hun..like etterpå kom de andre fra dansegulvet så jeg måtte vente til vi kom hjem...tok en god stund innen jeg kunne reise på meg dog :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lol_*

Ble sugd på en bussholdeplass på Åssiden i Drammen. Kjørte mange biler forbi men gikk greit siden hun reiste seg opp når det kom noen så det ikke så så mistenkelig ut.

 

Hadde sex på det nye innebadet i Drammen i helgen også. Det var spennende med masse småunger med svømmebriller haha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...