Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Jeg blir ufattelig nervøs av å lese alt dette, man vet aldri når en naken tenåringsgutt kan sitte tre seter lenger bak i bussen og fantasere om gud-veit-hvem. Noen som vil slippe oss jenter inn på hva som får dere til å onanere på telttur, buss, tog, kirka osv?

 

Jeg forstår det ikke. Merkeligste plass JEG har onanert, ehm, senga?

 

Noen ganger får ma bare utrolig lyst til det, fordi det er så digg med orgasme..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Holder meg til å gjøre sånt hjemme hos meg selv jeg.

Men har hatt sex litt forskjellige plasser...

*En benk på en lekeplass (På kvelden så det var ingen kids der)

*Dassen på skolen

*Diverse skogholt o.l.

*Dassen til ei venninne (På fest i går :D )

 

Edit: Leif

Endret av Rabies86
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Hadde sex på en "gressplen" like ved skolen min på 17 mai, trodde vi var alene men har fått vite i ettertid at flere jeg kjenner gikk forbi og så hva vi dreiv med :blush:

Lenke til kommentar
Gjest anonono

Tar denne anonymt jeg, er ikke noe jeg er stolt av haha.

 

Jeg har runket - get this - når jeg satt i baksetet i en bil når mamma og pappa satt foran :p Jævlig nasty egentlig, men jeg hadde en stor solmadrass som gjorde det umulig for dem å se hva som forgikk. Allikevel, ganske risikabelt.

 

Ellers var jeg og eksen på hytta til besteforeldrene hennes en gang, men det var ikke så veldig egnet å gjøre det inne, så vi stakk ut og gjorde det unna på en høyball (pakket i plast da) i regnet :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest langemann:P

jeg vr en gang ut på skitur også tenkte jeg på en skikkelig heit dame, så jeg gikk litt inn i skogen og dro litt i han, så var det ut i løypa igjen:P

Lenke til kommentar
Gjest i skauen

Har runket i en liten ås på veg til kompissen min, hadde med meg dataen og koblet meg opp på internetet til kompissen og ja.. x D

Fikk besøk av katta hans da jeg var ferdig x D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456
Hadde sex på en "gressplen" like ved skolen min på 17 mai, trodde vi var alene men har fått vite i ettertid at flere jeg kjenner gikk forbi og så hva vi dreiv med :blush:

Haha nå må jeg bare le :) Uansett fikk du en ekkel følese i magen når de sa hva dere hadde gjort?

 

Fikk ikke noen ekkel følelse, men har aldri vært så rød i ansiktet som når jeg fikk vite at de hadde sett det :whistle: Følte jeg hadde drete meg heftig ut.

Lenke til kommentar
Gjest joda17

Hmm, mest spesielle stedet var da vi var i Hellas for noen år tilbake. I en suvernirbutikk ved hotellet, da de som jobbet der var vekk, og ingen i nærheten. Fant noen spennende postkort med noen nakne damer, så gjemte meg bak en av hyllende og smugtittet på postkortene:) Ble ikke oppdaget. Faktisk, så vet jeg ikke om det var noen der i det hele tatt på en times tid, kanskje de hadde satt av tid til meg?:D Haha

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...