Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Heheh har ledd en stund av denne tråden nå.

 

Er ikke så spennende jeg.. jeg har onanert i senga mi, på en klassetur på rom med seks andre personer, på skolen, på diverse klesbutikker, på flyet, midt på gulvet på en fest under ett teppe med mange festglade personer som mest sansynlig ikke såg meg. uhm ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6. På et hotellromm imens foreldrene mine snorka som faen. Snorking fikk meg til å komme som faen forresten.

 

11. I pappa sin øl. :!:

 

Unnskyld, men det der er sprøtt :p (eller ok, skjønner den nr 11 hvis du var jævlig forbanna på'n, eller nettopp hadde sett American Pie)

 

og for å bidra:

Sex på f.eks et nedlagt sagbruk nært logen i Kongsberg, mann gikk forbi og stirra veldig 2min etter vi var ferdige og satt og hang litt på hverandre (påkledd da)

 

Badstua i mannegarderoben på et badeland, heldigvis var garderoben stengt den dagen, uten at døra var låst, uheldigvis kom vakta inn! (Men så nada *phew*)

 

Senga til niesa mi :no::ermm:

 

På bussen og opptil flere plasser på NSB Nordlandsbanen.

 

Har utsatt kompisen min for mye terror. Først fingra dama mens han satt i samme seng (dyne, ja), så hatt sex på badet, en annen dag sugde hun meg, mens eg satt å prata med han som satt 1,5 unna, kjekt med spennende seksuelle hendelser og sånt, men klarte faen meg ikke å bli hard akkurat da :p. Han så ingenting da : D

 

Når det kommer til runking.. tror det ville vært enklere å si hvor man ikke hadde gjort det, host :innocent:

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar
Gjest Gjest...

Vel det mest spennende stedet jeg har runka var vel mitt på en strand like utenfor Barcelona når jeg var 14 år, liten drittunge som jeg var sto jeg med hånkle rundt meg og så på alle damene som solte seg toppløse :D

 

Sexlivet har vel ikke akkuratt vært like spennede, villeste er vel utendørs på hytta..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_semperfi_*

Var på interrail i 2007 og stoppet innom Barcelona på et hostel. Stod å dusja, samtidig det stod en annen å dusja på andre siden av en tynn vegg, hadde hvert vårt dusjkabinett (Det var sånn at han kunne kommet og sett meg). Merka at det var en stund siden jeg hadde fått "tømt" meg og junior reiste seg som så mange ganger før i dusjen. Tenkte at nå måtte jeg bare få det over. Tok tak og var ferdig ganske fort :p Ganske rar følelse og vite at en fremmet stod på andre siden av veggen, men samtidig var det utrolig digg

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller.

 

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

I henhold til retningslinjene ble '17' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest hehehaha

Jeg har runka på kino mens jeg så american pie beta house. Var der sammen med to kompiser. Vi satt bakerst i salen. Alle tre runka og spruta på stolene foran(ingen i dem)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente

Onanerte mens jeg kjørte i dag. Har også gjort det mens andre lå i samme seng og sov. Ellers har jeg hatt sex opp veggen på en turiststue på fjellet, i lastebil andre steder i naturen.

Lenke til kommentar

Har en litt spesiell en som jeg dro når jeg var yngre, var vel rundt 13 år eller noe.

 

Var med "gjengen" og sykkla rundt, fant ut at jeg skulle være litt morsom og trikse sammtidig.

 

Det jeg gjorde var at jeg satt meg på bagasjebrette, slapp styret og lente meg bakover sånn at det så ut som om jeg lå på bakken/madrass etc, og runka mens jeg trilla nedover veien :p

Haha, så passe sprøtt ut.

Lenke til kommentar
Gjest 15_gutt

Gutt

 

Gjennom årene har jeg hatt ganske mange merkelige.

Først er det de gamle "klassikerne", dusjen, sengen og pc

 

Jeg husker jeg "lærte" og runke av søskenbarnet mitt( jeg gjorde det først for jeg ville bli akkurat som ham -.-) i starten da jeg fikk stivas trodde jeg at jeg hadde en alvorlig sykdom XD men etterhvert når sex ble et mer vanlig tema i vennegjengen fattet jeg at det var normalt -.-

 

Onanert i flytoalett

Skole toalett (skoletime og tentamens pauser)

Flere offentlige toaletter

Mor og far sin seng, jeg ville "prøve ut" sengen deres...

Lang oppi fjellet, ved en elv/foss

De fleste hoteller jeg har bodd på

Offentlig badebasseng

Nesten i boblebadet, vi har en stråle som er dritt hard, tok det mest "følsomme" punktet inntil, men tok vekk pikken rett før orgasmen, var redd for at sæden kunne bli igjen i boblebadet og gjøre søstra mi gravid....

I bilen med familie rundt meg

Hos kompiser

Lan

Flere utendørs steder

dro av en del av et Star wars sverd og stappet pikken inn i hullet -.- overraskende godt

På en klassetur skulle jeg gjøre det, gikk inn på gutte doen og startet. Plutselig ser jeg noen andre sitt cum i et hjørne....fikk det ikke til og måtte stikke ut i skogen og fullføre.

På orienterings treff (jenter kler seg av og til av! impossible to resist)

 

Den beste... eller verste jeg har begått:

Naboen (et eldre par) reiste på ferie, jeg lusket rundt huset deres (mest fordi jeg syntes det var fint og jeg lekte ofte der som liten) plutselig finner jeg ekstra nøkkelen, jeg låste meg inn (Thank God for ingen alarm!O_o) jeg lusket litt rundt i huset før jeg plutselig begynte og runke, det avsluttet med at jeg cummet utover reveskinnet deres...

Jeg er en forferdelig kåt jævel.

Lenke til kommentar

foran et bål

traktorhenger (ja trakton var i fart og kjørte på veien, få biler heldigvis)

skauen

skole dassen

hytta (traf tryne til vennina min, ho merka ikke noe)

tog dass i england (låsen på døra hadde gått i vranglås, tidsfordriv rett og slett)

strender

konsert

korpstur (jenter og gutter lå blanda, hadde av en eller annen grunn havnet i et hjørne hvor det bare var jenter "rart") :whistle:

Lenke til kommentar
Har en litt spesiell en som jeg dro når jeg var yngre, var vel rundt 13 år eller noe.

 

Var med "gjengen" og sykkla rundt, fant ut at jeg skulle være litt morsom og trikse sammtidig.

 

Det jeg gjorde var at jeg satt meg på bagasjebrette, slapp styret og lente meg bakover sånn at det så ut som om jeg lå på bakken/madrass etc, og runka mens jeg trilla nedover veien :p

Haha, så passe sprøtt ut.

 

 

Jeg også ;) eller, snakker vi repiter?

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Først må jeg beklage om jeg har noen skrive feil. Er trøtt :)

 

Jeg var hos dama en gang, der hadde vi jo sex, etter en stund å måtte jeg hjem. Så hun fulgte meg ned til tbanen. På veien dit havner den ene hånda hennes i buksa mi og starter å runke meg mens vi går mot tbanen og biler og andre personer kjører og går forbi. Skal si vi fikk noen stygge blikk.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...