Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er den feteste litt anonyme doningen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bmw, Audi og Merce signaliserer jo status. Er klar over at de ikke kan sammenlignes med Jaguar, men ingen forventer det slagskipet der til å flise fra dem ved et lyskryss. Det samme gjelder Jeepen.

Jeg trodde trådstarter mente at bilen skulle være anonym med tanke på motor ol., siden han nevnte Amg og M-biler. Men om poenget var mest mulig anonym i trafikken, med tanke på alt, må jeg slenge meg på Mazda 6 MPS.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle hatt meg en fet doning hadde jeg antakelig kjøpt en relativt normal familiebil med det største motoralternativet og puttet inn alt som er å oppdrive av utstyr.

 

Men selv har jeg relativt lave krav til fedme på bilen min, så jeg klarer meg lenge med noe langt magrere.

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Jaguar signaliserer jo at du har litt klasse :p

 

Det er ikke sosialt akseptert og kjøre Jag i Norge, selv om de billigste ofte er langt billigere enn Audiene som står parkert side om side. Normenn elsker anonyme biler man er jo tross alt individualister i flokk og nåde den som stikker seg ut.

En eller annen Audi i dagens motefarge er fint, de har sett omtrent like ut siden krigen og er totalt akseptert og begjæret i alle samfunnslag.

Lenke til kommentar

Lite, om noe, av det dere har nevnt hittil, kommer opp i mot BRABUS E V12.

 

a_1555.jpg

Brabus_E_V12_Biturbo_2.jpg

 

Power:

537 kW (720 bhp)

1,320 Nm, elektronisk begrenset til 1100 Nm

 

 

0 - 100 km/h 4,2 s

0 - 200 km/h 10,5 s

0 - 300 km/h 29,5 s

 

Toppfarten er elektronisk sperret på 350 km/t

 

 

In October 1996, the first generation BRABUS E V12 entered the Guinness Book of Records as the ‘world’s fastest production saloon” with an electronically limited top speed of 330 km/h.

 

The W210 E-Class-based E V12 shared its 582 hp / 428 kW 7.3 litre normally-aspirated V12 motor with the station wagon variant that still holds the record for the ‘world’s fastest station wagon’, at 320 km/h.

 

BRABUS revisited the E V12 legend in 2005 with an all-new version based on the W211 E-Class.

Now with 730 hp from a 6.3 litre bi-turbo V12 motor, the second generation BRABUS EV12 S set a new world top speed record for production cars of 350.2 km/h at the “auto motor und sport” high speed test in Nardo, Italy.

 

 

Ytterst lite som avslører bilens ekstreme ytelser, annet enn en buldrende V12, litt spesielle hjul, 4 eksosrør og litt større frontfanger.

Lenke til kommentar
Lite, om noe, av det dere har nevnt hittil, kommer opp i mot BRABUS E V12.

 

Hehe, vel, ettersom trådstarter spesifiserer at han ikke vil ha "Bortsjemt drittunge" eller "Offer for 40-års krisa" stempelet som en Mercedes AMG gir, så tviler jeg på at en Brabus vil være anonym nok... :!:

Lenke til kommentar

Chrysler 300C SRT8?

425 hester, og ca. null forskjell i utseende fra en vanlig 300C. Selv om bilen ikke er så fryktelig anonym i seg selv vil nok ikke folk tro den faktisk flytter på seg.

 

Mazda 3 MPS er morsom å leke med på motorveien. Spesielt hvis noen i en BMW 3xx prøver seg. :) Den er allikevel et sant helvete å kjøre vanlig, da den styrer som et rent helvete. (Dette gjelder forsåvidt alle disse hothatchene med mye hester og FWD.)

 

Passat W8 kunne jo også vært spennende. Det samme gjelder Phaeton W12 og Touareg W12.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...