Gå til innhold

MTU - er det en gutteromsbedrift?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
peterdenstore, 3-5 var en liten overdrivelse, men er nok 2 timer minimum per dag, ofte 3 eller 4, eller tilogmed 5 i blant. Og nei, det er ekstremt lite inngående og det er mesteparten på kvelden så har nok plenty av liv, bare et litt travelt et :p

 

Hvorfor ikke ringe fra IP-telefon?

Lenke til kommentar
Zyron: Uhm, fordi jeg bruker mobil?

 

Ville det ikke lønt seg om man kunne ha flyttet mange av samtalene over til fast-telefon?

 

Eller er det slik at mottaker ikke har fast-telefon?

Er det mulig? Prøv i det minste å holde deg on-topic om du først skal være useriøs..

Endret av clark
Lenke til kommentar
peterdenstore, 3-5 var en liten overdrivelse, men er nok 2 timer minimum per dag, ofte 3 eller 4, eller tilogmed 5 i blant. Og nei, det er ekstremt lite inngående og det er mesteparten på kvelden så har nok plenty av liv, bare et litt travelt et :p

Et forslag er da å anskaffe seg en tlf med wifi, om du ikke allerede har? Legg inn en IP-klient som f.eks vyke som jeg bruker og ring råbillig til alle fast-tlfer, spesialnummer, utland og fra utland sålenge du er i en wifi-sone. Koster 20 øre pr oppkall og ingen minuttpris :D

Lenke til kommentar

Zyron: Det stemmer at jeg ikke har fasttelefon og heller ikke mottakeren. Det er da ganske vanlig det da. Kjenner svært få venner med fasttelefon. Selv ikke besteforeldrene mine har fasttelefon.

 

Delavar: Det er også en mulighet, men prater ofte på plasser der wifi ikke er tilgjengelig. Og å prate med wifi på telefoner suuuuger strøm.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ingen som har fått det tror jeg. Så i begynnelsen av juni at regningen snart ville bli sendt ut, men ser mørkt ut.. Selv har jeg store planer om å krangle på regningen ut fra de forhold han over nevner.

 

Bra , da står jeg ikke alene ^^

 

Noen har gerid å få til mms?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...