Gå til innhold

MTU - er det en gutteromsbedrift?


Anbefalte innlegg

Hei, takker alle her for tips og erfaringer ang mtu, bestillte mtu fri i går kveld. sjekket i forumet like etterpå og tenkte "nå har jeg gjort no dumt" men jeg gjorde som baltuss og ringte mtu i dag, da sa dama i andre enden at det ikke var noe problem å avbestille bestillingen.

 

Grunnen til at jeg ville bytte til mtu er at onecall har innført oppstartsavgift på samtalene sine. Det suger lut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fortsetter å ha onecall, men sjekka på telepriser.no og lurer på om jeg skal prøve tele2 sheriff.. de er vel kjent for å ha bedre kundeservice en mtu jaffal;)

Akuratt det skal det ikke så mye til for å ha.. Men, for alle dere som er rammet av et udugelig abonoment, klag! Klag alt dere kan! Plutselig blir abonomentet så billig at det faktisk kanskje er mulig å leve med elendigheten :tease: ... Viktig her er at dere klager skriftlig, og krever å få redusert regningen for tiden tjenesten har vært ustabil.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Må bare ta opp igjen en gammel tråd her!

 

Da er det gått 2-3 måneder siden jeg "slo opp" med mtu. Jeg orket regelrett ikke mer. Fikk etter mye pes fjernet store deler av kravet for månedene jeg hadde abonoment hos de, og var egentlig fornøyd. Så, i forrgie uke kom det inkassokrav. Ikke nok med at jeg aldri hadde fått de forrige regningene, men dee hadde til og med gått tilbake på det de sa og krevde penger. Etter 30 min i telefonen ble de til slutt enige om å droppe kravet...! Så, for 1 time siden dukker nok en faktura opp. Den er på hele 1300,-, og er for mai-august. Litt småhissig ringer jeg de, men de kan ikke forstå at jeg har fått regning. Virker faktisk som om de ikke tror meg.!! Nå venter jeg bare på inkassokrav på denne siste regningen, og da er begert fullt!

 

Råd: Hold dere langt unna dette møkkaselskapet. Har _aldri_ hatt så mye problemer med en leverandør som disse.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg hatt MTU lenge, og aldri opplevd noen problemer, men nå er altså MTU konkurs.

 

Problemet mitt nå, er at jeg ikke har dekning etter å ha skrudd av telefonen. Tipper jeg ikke får lov å registrere meg hos Telenors servere lenger (HLR/VLR om du vil)

 

Så: Ikke skru av mobilen din, bare i tilfelle du mister nett :)

Og hva i all verden kan jeg gjøre nå? Tips? (har for LENGE siden byttet til tele2 sheriff)

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg hatt MTU lenge, og aldri opplevd noen problemer, men nå er altså MTU konkurs.

 

Problemet mitt nå, er at jeg ikke har dekning etter å ha skrudd av telefonen. Tipper jeg ikke får lov å registrere meg hos Telenors servere lenger (HLR/VLR om du vil)

 

Så: Ikke skru av mobilen din, bare i tilfelle du mister nett :)

Og hva i all verden kan jeg gjøre nå? Tips? (har for LENGE siden byttet til tele2 sheriff)

Jeg fikk kobla meg på Telenors nett, men når jeg prøvde ringe fikk jeg bare

 

:devil::devil::devil: NETTVERK AVIST :devil::devil::devil:

 

Så reboota telefonen :p Nå får jeg ikke koblet meg manuelt på telenors nett, men setter jeg den på automatisk virker den, selv om det kun er telenor dekning her jeg er, og ikke dekning fra MTU's nett. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...