Gå til innhold

MTU - er det en gutteromsbedrift?


Anbefalte innlegg

Sett over til operatørvalg:(manuelt)det er eneste utveien akkurat nå..Men det beste er vel bytte til en ann operatør fordi alle de problmene har ingen dato når dem blir fikset jeg har byttet over til talkmore ihvertfall.. :hmm:

Endret av Oceans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
hvordan fungere det nå? leste en artikkel fra mai om at det var mye problemer. syns de har et bra tilbud, men lurer på om jeg vil slite med de problemene de hadde i starten?

Er vel bare å lese gjennom trådene, så ser du at det fremdeles ikke står så bra til.

Nedetid, meldinger som kommer fram dagen etter, manglende tilgang til telenor sitt nett(der andre med telenor kommer på nett), ustabil edge, inkassokrav, manglende kundeservice..

 

Har nå ventet på behandling av et krav om refusjon i 2 måneder.. Skjer det ikke noe innen denne uken er over, kan de glemme å få noe av det de har utestående hos meg.

 

Så pass på, er enda tidenes største drittselskap!

Lenke til kommentar

En kamerat er svært misfornøyd med MTU, og nå skal han intervjues av Bergensavisen på torsdag. Han vil gjerne komme i kontakt med andre som er misfornøyde.

 

Han skriver på Facebook gruppen http://www.new.facebook.com/group.php?gid=...994&ref=nf:

 

Hei alle som har/har hatt problemer med MTU!

 

Etter VELDIG mye styr frem og tilbake har jeg avtalt intervju med Bergens Avisen torsdag 28 august. De vil lage en sak om MTU.

 

Jeg vil imidlertid vise at det er mange av oss som har svært dårlige erfaringer med dette telefonselskapet.

Jeg håper derfro flest mulig av dere vil ta kontakt med meg ikveld eller imorgen, så kunne vi kanskje vært en liten gjeng som hadde stilt opp på intervju med BA.

 

Jeg kan kontaktes på mobil 90185070

eller mail [email protected]

 

MVH

Eirik

Lenke til kommentar

Absolutt! Her bør alle som har anledning være med å hjelpe til. Regner med at ingen av oss ønsker at de skal få fler kunder. Selv skal jeg ha svar på krav om refusjon innen denne ukes slutt, dvs 2 måneders behandlingstid.. Skjer ikke dette porterer jeg vekk med en gang, og de vil kunne se laaaangt etter resten jeg "skylder" de... Møkkaselskap!

Lenke til kommentar

Nå har jeg sendt følgende sak til MTU:

 

Saksinformasjon

SaksID: LRB-638422

Avdeling: MTU Mobil

Navn: xxxxxxxxxxxxx

Epost: xxxxxxxxxxxxx

Prioritet: normal

Nugrup

Telefonnummer: xxxxxxxx

Stopp porteringen!

 

 

Hei. Jeg skal porteres over til dere fra One Call den 09.09.08 kl: 05:00 . Jeg har ombestemt meg og ønsker likevel ikke å bli kunde hos dere. Ber dere umiddelbart stoppe porteringen.

 

 

Da skal de ha god tid til å ikke foreta portering. Navn, epost og tlf nr er selvsagt intakt på kontakten til dem men skravert her inne. Tror jeg holder meg til One Call jeg ja.... :cool: Takk for tipsene her inne så jeg slapp å gå i fella. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ringte One Call og de sa det samme. Der kom jeg gjennom med en gang. Ga opp å komme gjennom til MTU, men tenker at dersom de ikke har besvart mailen når det nærmer seg datoen, får jeg krype til korset og ringe de. Før jeg gjør det kommer jeg til å sende kopi av meldingen til både One Call og forbrukerombudet med saksnr og hele pakka, + mailen jeg fikk fra MTU om at de har mottatt saken. Da er det ingen måte å late som den ikke er mottatt på. :whistle:

Lenke til kommentar
Nå har jeg sendt følgende sak til MTU:

 

Saksinformasjon

SaksID: LRB-638422

Avdeling: MTU Mobil

Navn: xxxxxxxxxxxxx

Epost: xxxxxxxxxxxxx

Prioritet: normal

Nugrup

Telefonnummer: xxxxxxxx

Stopp porteringen!

 

 

Hei. Jeg skal porteres over til dere fra One Call den 09.09.08 kl: 05:00 . Jeg har ombestemt meg og ønsker likevel ikke å bli kunde hos dere. Ber dere umiddelbart stoppe porteringen.

 

 

Da skal de ha god tid til å ikke foreta portering. Navn, epost og tlf nr er selvsagt intakt på kontakten til dem men skravert her inne. Tror jeg holder meg til One Call jeg ja.... :cool: Takk for tipsene her inne så jeg slapp å gå i fella. :thumbup:

For noen år siden angret jeg også på min portering. jeg ringte telenor som jeg hadde

å ba de nekte å få det portert! jeg ville være hos de! det skulle la seg gjøre,

så ringte jeg de nye og sa opp avtalen! så gikk alt i boks. merket aldri noe og alt av som normalt :=)

 

Men Ring de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Jøss. Jeg slipper å ringe MTU. Saken er allerede behandlet og denne mailen kom akkurat nå:

 

Hei XXXXXX!

 

Jeg har nå stoppet overføringen av ditt nummer ifra OneCall til MTU.

 

Vi ønsker deg evt velkommen tilbake ved en senere anledning.

 

Ha en flott dag! :)

 

 

Med vennlig hilsen

MTU kundeservice

v/Stian

 

Tlf 02688

 

:thumbup: Dette stemmer jo ikke akkurat med andres erfaringer, men likevel er jeg glad det er i orden og at porteringen er stoppet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jøss. Jeg slipper å ringe MTU. Saken er allerede behandlet og denne mailen kom akkurat nå:
...

 

Wow, imponerende at de klarte å svare så fort. Min henvendelse om at jeg ikke kan ringe til "sentralbordnummer" var nok litt vanskeligere å svare på, likeså det faktum at jeg verken kan sende eller motta mms. Billig er og blir billig tydeligvis...

Lenke til kommentar

Er 3 uker siden jeg la inn en enkel sak om å få resatt et ftp-passord for bedriften jeg jobber for. Etter 1 uke purret jeg med telefon, etter 2 uker, purret jeg med ny mail og telefon, da lovte en stusselig kundebehandler å markere saken som prioritert.

 

I dag har jeg sendt inn ny mail med nytt saksnummer og relativt kvass tone etter å ha sittet i telefonkø i 20 minutter før jeg ble kastet av.

 

Kommer absolutt til å anbefale arbeidsgiveren min å få byttet til noen som er litt mer kapable. Subsys er vel de jeg har best erfaringer med. Problemet er jo at jeg må ha tilgang til ftp'en så jeg får fatt i hjemmesidene før vi kan bytte. :p

 

Makan til fryktelig service har jeg ikke sett på lenge. Ihvertfall mot en bedriftskunde.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...