Gå til innhold

MTU - er det en gutteromsbedrift?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen av disse andre operatørene med fastpris (eller sinnsykt billige ringeminutter) som har pristak på datatraffikk? Snakker 3-6 timer i mobilen per dag, samtidig som jeg enkelte ganger bruker sinnsykt mye datatraffikk.

 

Siden du bor i Nord-Norge vil sikkert telenordekning være et pluss siden det da også er større sjans for 3G/Super-3G. Du kan kjøre Telenor Bedrift Proff med "fribruk tale" og Mobilt Bredbånd Fri bruk. Da har du 3000min inkl. i mnd og fri bruk av datatrafikk.

Fri Bruk data = 399kr pr mnd.

Fri Bruk tale = 199kr pr mnd.

Endret av hallis86
Lenke til kommentar
Hei, jeg porterte fra netcom før i mars måneden, og plutselig har jeg fått regning fra netcom igjen, noen av dere som har opplevd det samme? =/

 

Står det ikke hvilken periode det gjelder for, eller hva?

 

Mai 06.05.08 235,00kr

 

Det virker som om jeg fortsatt er kunde hos netcom =/

Lenke til kommentar
Ny informasjon..

 

Snakket med MTU i dag, og de sa at GPRS skulle kanskje være oppe å gå i løpet av pinsen. Ellers mente de også at resten av nettene skal være slått på innen utgangen av mai... Men om vi kan tro på noe av dette, det er en helt annen sak.........

 

hehe sa de hvilket år også eller? :)

Lenke til kommentar
Ja er det noen spesiell grunn til å tro på det denne gangen? Man har vel erfart at de har sagt det samme noen ganger tidligere også, så sannsynligheten for at det skal være riktig denne gangen er ikke helt på MTU sin side :p

Hehe, var heller aldri min intensjon at noen skulle tro på det. Presenterer bare det de sa til meg;)!

Lenke til kommentar

begynner å bli passelig lei mtu nå. Satt i en halvtime uten å få svar i kundeservicen. Og de har fjernet den greia hvor man fikk beskjed om hvilken plass man var på i køen og erstatten den med plagsom ventemusikk.

 

Og får fremdeles ikke MMS til å funke og telefonnettet kan være litt ustabilt i blant, men det overlever jeg, men MMS vil jeg ha igjen.

 

Men, men. Jeg ringer 3-5 timer om dagen så vet ikke om noe som helst annet abbonement som ikke hadde blitt rådyrt i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...