Gå til innhold

– Rockstar er hovedmålet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om EA bare legger seg opp i GTA-serien, så tror jeg ikke det er så farlig. Der har det jo ikke kommet et bra spill siden eneren.

 

Mye verre om de skal begynne å blande seg opp i Mafia 2 (om det blir like bra som eneren, som gruser alle GTA-spillene hver dag), og skrekk og gru, alle Firaxis-spillene. Sid Meier's Civilization, utgitt av EA... det høres ikke spesielt bra ut.

Lenke til kommentar
Det er jo også en mulighet at de bare lar GTA titlene ligge, lar Rockstar lage GTA titlene som før, og at de bare gir de ny økonomisk støtte.

Her lever du opp til signaturen din. Klart det kan bli enkelte mindre endringer av administrativ karakter, men dette treng ikkje nødvendigvis å påvirke produkta.

 

Nei, men du kan banne på at de legger seg opp i utgivelsesdatoer. Istedenfor å gi ut GTA-spill hvert år istedenfor hvert andre.

Ja, vi ser jo korleis EA tenkjer med spel som Spore, som blir gitt ut utan tid til å finpusse. For ikkje å snakke om kor lite nytenking det er rom for. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg ser dere blir litt grinete dersom EA kjøper T2 før release på GTAIV, men hvilke skade vil dette gjøre? Det er vel ganske usannsynlig at de kan fucke opp spillet på noen som slags måte? Kan tenke meg spillet er ferdig (så godt som hvertfall), og det begynnes å printe ut cover, brenne ut plater og distrubisjon.

 

Noe jeg har oversett?

 

 

EA burde såklart ikke fått lov til å kjøpe, for det er et shitty selskap :(

Lenke til kommentar
Det er jo også en mulighet at de bare lar GTA titlene ligge, lar Rockstar lage GTA titlene som før, og at de bare gir de ny økonomisk støtte.

 

Det er lov å håpe på det. At EA vil ha en bit av kaka og lar mye av T2 fortsette som før. Men tviler egentlig på det. Og det jeg frykter mest(i likhet med de fleste andre) er at det vil nå komme T2 titler mye kjappere enn før. Og dermed nedsatt kvalitet..

 

Men jeg skjønner ikke helt at EA får lov til å drive på slik de gjør. Det er jo tydelig hva som er utgangspunktet til sjefene i EA. Nemlig en våt drøm om at alle verdens spill har en EA logo på coveret..

 

Det blir jo snart ikke ordentlig konkurranse igjen om de får lov til å fortsette slik. Eller skal vi kjøpe spill fra kun 2 store utgivere i framtiden?

Lenke til kommentar
– Trekkplasteret her er det samme som vi setter pris på hos våre egne studioer: fantastiske utviklere og gode, originale prosjekter.
Aha..Ahahaha. HahahahahahahahahahaHAHAHAHAHA. :rofl:.

 

Det er dessverre den dårligste løgnen jeg har hørt på lenge. :/

Lenke til kommentar

Det er klart at EA ønskjer å få eit oppkjøp før GTA IV er gitt ut. Aksjekursen vil garantert stige etter at spelet er ute, og dette er penger EA heller vil ha i eiga lomme.

 

Nei, men du kan banne på at de legger seg opp i utgivelsesdatoer. Istedenfor å gi ut GTA-spill hvert år istedenfor hvert andre.

Når det gjeld utgjevingsfrekvensen er det gitt ut 15 utgåver av GTA i perioda 1997-2006. Så då går eg ut frå at du meiner det er ei forbetring om EA tek over. :)

http://www.mobygames.com/game-group/grand-theft-auto-series

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det store spørsmålet er vel hvem som sitter med aksjemajoriteten?

 

Noen som vet?

 

er ikke dette snakk om et oppkjøp?

da sier vell det seg selv...

 

skjønner ikke hva dere har så mye imot EA, de gir ut og lager mange bra spill.

og har penger til å få til ting...

Lenke til kommentar

Oppkjøpet har vel Take Two avslått helt og holdent så i værste fall får EA en plass i styret til Take Two men ikke noe majoritet. Så fremst EA bare blir sittende med en minoritet i styret er det ikke det aller værste. De sitter i Ubisoft (med rundt 20%) så det blir vel noen lunde det samme her.

Lenke til kommentar
Ja, vi ser jo korleis EA tenkjer med spel som Spore, som blir gitt ut utan tid til å finpusse. For ikkje å snakke om kor lite nytenking det er rom for. :roll:

 

Om du har fulgt med i timen hadde du fått med deg at Will Wright, skaperen av Spore, har sagt at spillet egentlig var ferdig september 2007. Et år til å finpusse teller tydeligvis ikke om det er EA som tillater det?

Lenke til kommentar
Om du har fulgt med i timen hadde du fått med deg at Will Wright, skaperen av Spore, har sagt at spillet egentlig var ferdig september 2007. Et år til å finpusse teller tydeligvis ikke om det er EA som tillater det?

Det var poenget mitt ja. A+

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...