Gå til innhold

– Rockstar er hovedmålet


Anbefalte innlegg

Vi må jo også huske at EA er utgiveren til Valve nå, og sålenge selskapet som går inn under EA klarer å prate for seg og stå på sitt og ikke gi etter, så skal vi forhåpentligvis få en avtale mellom EA og T2 som EA og Valve fikk.

 

Det er stor forskjell på å ha en distribusjonsavtale med Valve/Vivendi og å eie studioet, noe de ikke gjør i Valve sammenhengen. Det eneste EA i praksis gjør for valve er å pakke produktene og sende dem ut til butikkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste forstod vel at Rockstar var hovedmålet. Men hva skjer om EA kjøper Take-Two før GTA4 slippes? Blir det hold på spillet for at de skal fucke det opp kanskje?

Se på den positive siden, om EA kjøper T2 før 29. April får vi nok GTA4 før 29. April ;)

EA er jo ikke kjent for å holde igjen spill som lett kan patches senere.

 

Den negative siden er jo GTA4: The Sims Story som kommer i slutten av '08

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De kommer til å kjøpe T2 opp, legge ned alle andre studioer T2 har og beholder bare Rockstar. Bare vent å se.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Konkurransen internt, som eg er inne på, blir ikkje nødvendigvis mindre. Større konsentrasjon av talent kan vere med på å utvikle den enkelte og gi grunnlag for nytenking og aukt konkurranse mellom interne avdelingar.

 

Eksternt kan færre utviklarar ha ein negativ effekt med tanke på mindre konkurranse. Men som indikert av forhaldet internt, kan større selskap og ha positive effekter som kanskje kan vere større enn dei negative.

 

edit: Dette var retta mot Nitrius.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Skjer sikkert som med Rare hos Rockstar: Halve staben slutter og danner nytt selskap med grunnleggerne like etter...

 

Men vi som gamere kan vel ikke gjøre annet enn å se på at EA vraker alt T2 står for...kvalitet, testing, gameplay, spillglede, Alt det med grafikken langt der borte i baktankene...

Lenke til kommentar
Konkurransen internt, som eg er inne på, blir ikkje nødvendigvis mindre. Større konsentrasjon av talent kan vere med på å utvikle den enkelte og gi grunnlag for nytenking og aukt konkurranse mellom interne avdelingar.

 

Eksternt kan færre utviklarar ha ein negativ effekt med tanke på mindre konkurranse. Men som indikert av forhaldet internt, kan større selskap og ha positive effekter som kanskje kan vere større enn dei negative.

 

edit: Dette var retta mot Nitrius.

 

 

Må vel si meg enig i det du sier, men alikavel så stiller jeg meg meget skeptisk til oppkjøpet, om det blir et. EA har trossalt, etter min mening, greid å gitt ut noe fornuftig, da blant annet Battlefield serien. Så vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Og ikke glem at vi kan forvente "ekspansjonspakker" flere ganger i løpet av det året.

 

Forvente? Heller kun vente på ekspansjonspakker.

 

Det blir vel slik at du må kjøpe GTA 4 så må du kjøpe GTA 4: CD-key edition for å låse opp ditt GTA 4 spill for spilling. Du kan spille uten CD key funksjonen men er da begrenset til å spille som en ape uten føtter og med knekte armer fremfor hovedpersonene og main oppdraget består av å finne og få tak i den store bananen. Den ligger rett fremfor nesen på deg men uten føtter og med knekte armer er det lite du får gjort så da er det vel best å investere i CD-key edition så du får låst opp den virkelige delen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de fleste overdriver veldig nå altså.

tror ikke denne sammenseveisingen vill ha noen betyding for oss.

vi kommer ikke til å meke noe.

og EA har begynnt å skjerpe seg...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...