Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som er lei av at folk bedyrer sin kjærlighet for "jenter med litt kjøtt på beina" om og om igjen? Det gjør dere ikke til noe bedre enn andre. I vårt overflodssamfunn er overvekt som regel tegn på dårlig impulskontroll, noe av det minst attraktive en kan ha i ei kvinne.

 

Jeg liker ei kvinne jeg kan holde rundt, og hu til høyre er for stor for det.

Endret av Mynotir
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Bare jeg som er lei av at folk bedyrer sin kjærlighet for "jenter med litt kjøtt på beina" om og om igjen? Det gjør dere ikke til noe bedre enn andre. I vårt overflodssamfunn er overvekt som regel tegn på dårlig impulskontroll, noe av det minst attraktive en kan ha i ei kvinne.

 

Jeg liker ei kvinne jeg kan holde rundt, og hu til høyre er for stor for det.

 

Jeg mistenker du er liten for tilogmed jeg kunne holdt rundt hu, og jeg er ikke lang i arma...

 

Damer har det litt kjipt der da, derfor de ofte har kjøtt på beina, mister forbrenninga når de blir eldre pga dritthormoner :p Kjenner det for godt selv nemlig... Dog jeg veier nok en god del mer kilo enn hu der...

Lenke til kommentar

Bare jeg som er lei av at folk bedyrer sin kjærlighet for "jenter med litt kjøtt på beina" om og om igjen? Det gjør dere ikke til noe bedre enn andre. I vårt overflodssamfunn er overvekt som regel tegn på dårlig impulskontroll, noe av det minst attraktive en kan ha i ei kvinne.

 

Jeg liker ei kvinne jeg kan holde rundt, og hu til høyre er for stor for det.

 

Folk må få like det de vil, og ikke alle vil synes det samme er attraktivt. Jeg synes også hun til høyre er "tjukk", men andre vil synes det er pent.

 

3p417xzrr8ub71z3.jpg

Lenke til kommentar

Bare jeg som er lei av at folk bedyrer sin kjærlighet for "jenter med litt kjøtt på beina" om og om igjen?

 

Er det noe verre at jeg bedyrer min kærlighet for jenter som også har litt kjøtt på beina, enn at ande bedyrer sin kjærlighet for jenter som er veldig tynne om igjen og om igjen?

 

Det gjør dere ikke til noe bedre enn andre.

 

Det er det heller ingen som har sagt. Jeg er bedre enn deg og resten av gjengen av helt andre grunnen enn hva slags jenter jeg liker.'. men det hører ikke hjemme i denne tråden.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...