Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter.

 

Eh what? Rasist much eller? Hvite mørke, gule, blå, grønn...vi alle har samme kropp. Det er våre genetiske arv som avgjør "formen" her, samt trening, livsstil osv.

 

Ikke om du er afroamerikansk, eller Norsk viking....

Lenke til kommentar

Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter.

 

Eh what? Rasist much eller? Hvite mørke, gule, blå, grønn...vi alle har samme kropp. Det er våre genetiske arv som avgjør "formen" her, samt trening, livsstil osv.

 

Ikke om du er afroamerikansk, eller Norsk viking....

 

Du har vel lagt merke til at mennesker i forskjellige farger også gjerne har forskjellige "hodeformer", neser, høyde og øyne?

Lenke til kommentar

Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter.

 

Eh what? Rasist much eller? Hvite mørke, gule, blå, grønn...vi alle har samme kropp. Det er våre genetiske arv som avgjør "formen" her, samt trening, livsstil osv.

 

Ikke om du er afroamerikansk, eller Norsk viking....

 

Du har vel lagt merke til at mennesker i forskjellige farger også gjerne har forskjellige "hodeformer", neser, høyde og øyne?

 

Alle "raser" har jo det. Her snakker vi om kroppen (se emnetitel). Kraftige lår er ikke begrensit til mørke.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...