Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som er lei av at folk bedyrer sin kjærlighet for "jenter med litt kjøtt på beina" om og om igjen? Det gjør dere ikke til noe bedre enn andre. I vårt overflodssamfunn er overvekt som regel tegn på dårlig impulskontroll, noe av det minst attraktive en kan ha i ei kvinne.

 

Jeg liker ei kvinne jeg kan holde rundt, og hu til høyre er for stor for det.

Jeg håper nesten du troller nå. I alle fall så overdriver du kraftig i uttalelsene dine.

 

Du skal ha det til å virke som internett er fullt av folk som liker, for å bruke ditt uttrykk, "Jenter med litt kjøtt på beina". Noe det slett ikke er, fordelingen er i beste fall 50/50, men i all sannhet er vel de med sansen for "Jenter med litt mindre kjøtt på beina" i flertall (noe som bevises av antallet plusser innlegget ditt har).

 

Det er heller ingen her som har sagt noe om å være bedre enn andre, du er faktisk den første som i det hele tatt nevner temaet. Et indirekte forsøk på å fremstille deg selv som den "bedre" mannen kanskje? Uansett har det temaet ingenting her å gjøre, her handler det om smak og behag, og hva folk ser på som perfekt, eller tilnærmet sådan. Å sammenligne smaker opp mot hverandre er tåpelig og fullstendig fånyttes.

 

Den tredje overdrivelsen din er å kalle den jenta for overvektig, noe hun er langt fra å være. Det er ikke så mye fett å finne på den kroppen der som du kanskje tror. Hun har brede og klart definerte former (noe jeg synes en jente skal ha, men der kommer smak og behag debatten igjen). Det er ikke det samme som å være "feit" og i alle fall ikke overvektig. Jeg synes synd på det flertallet av jenter du stigmatiserer ved å kalle det for overvektig så snart beina ikke synes gjennom huden.

 

Jeg regner også med at du overdriver med det siste utsagnet ditt, at det ikke er seriøst ment. Du er neppe under 1 meter, ettersom det er den høyden du må ha for at du ikke skal kunne holde rundt den kroppen.

 

Unnskyld meg, men jeg blir nesten litt skremt når du sier at hun til høyre IKKE er overvektig.

Jeg syntes og det er trist at folk har så høy toleranse for hva som er overvektig.

Men det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Kalte nettop Mynotir den større prosentdelen av kvinner for tjukke? Jeg ler.

 

For min del er alt bortsett fra de mer ekstreme tilfellene på begge siden av skalaen fint, det er tross alt kvinnekroppen vi snakker om, men jeg mener samtidig at de skal se ut som kvinner og ikke småjenter. Og for å se kvinnelige ut og ha litt former så må man ha litt kjøtt på kroppen. Unntakene finnes selvfølgelig.

 

Alexis Texas f.eks. NAM!

 

83cs01h159tk0sh8.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=adyUO_lnJT0

  • Liker 2
Lenke til kommentar

5521816423_61fddbb0b5.jpg

13181.jpg

Perfekt. Ikke for mye muskler men definitivt veltrent. Men skal man pirke (som man jo skal når man tross alt leter etter perfeksjon) så kunne hoftene og puppene vært bittelitt større (ikke mye) også kunne hun vært bittelitt mørkere. Sett Brianna Frost sine pupper hofter og farge på henne så har man min perfeksjon når det gjelder kropp ihvertfall. Ellers så har "oldboy" her veldig god smak syns jeg.

 

Ellers må jeg også si at jeg er veldig lei av folkene som tror de inntar den moralske høyborg når de "syns det er bra med kjøtt på beina" og kritiserer alle som er slanke eller har silikon pupper. Og kommer med "men hun er jo falsk", "plastikkpupper", "allt for tynn" ol. som kommentar på andres idealer. Også viser de frem noen dvaske halvfeite damer som idealet sitt. Og ja da tenker jeg på akkurat slike kommentarer som f.eks "Frohman" har kommet med her i tråden. Jeg ser ikke noen av de som liker de slanke damene som driver å kritiserer andres valg så mye. Det er en grunn til at det er damer som Brianna Frost, Adriana Lima, Jessica Alba, ol. er de som får mest oppmerksomhet i media. Det er fordi det er slike kropper flest liker. Sjekk ut victoria's secret mest viste modeller så vil du se hvilke type kropper folk liker best. Og det er ikke dvaske halvfeite damer, men det er heller ikke noen anorektiske tynne beinrangler uten pupper og hofter.

 

Og jeg har ikke noe mot silikon pupper heller bare det er gjort riktig. Dvs ikke for mye slik at de ser sprengte ut og ikke legge i så mye i pupper som i utgangspungtet er små at brystvorta kommer alt for høyt opp.

For hvor mange av silikonpupp motstanderene er det som ærlig kan si at før bildet er bedre enn etterbildet her?:

926030-8-1289334721326.jpg

Og mange flere slike bilder her:

http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set1.htm

 

Og ja selvfølgelig blir modellbilder retusjert, men so what? "Alle" jenter i den normale verden "maler" seg jo også i ansiktet for å se bedre ut en de gjør i utgangspunktet. Modeller skal selge og da vil man selvfølgelig gjøre de mest mulig attraktive og retusjere bort en kvise eller en føflekk, ol. Hva blir det neste dere klager på? At de bruker kunstig belysning i fotostudioet, at modellene har sminke og at modellene poserer for kameraet?

 

Forresten så burde egentlig alle bildene her i tråden vært av hele kroppen, tatt forfra (og evt. også bakfra), ikke i merkelige positurer slik at man ikke ser hele kroppen og nakene slik at man kunne ha sammenliknet dem ordenklig og nakene fordi Bh'er kan gjøre at mindre pene pupper ser bedre ut og andre klær selvfølgelig skjuler deler av kroppen som selvfølgelig må tas med i vurderingen.

Endret av flesvik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...