Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett og slett fordi jeg nå deler kontorplassen sammen med samboeren min. Noen ganger er det greit å kunne være litt i sin egen verden med musikken (mekaniske tastatur bråker noe infernalsk). Når det kom til lukkede hodetelefoner er det ikke så veldig mye å velge mellom og siden jeg allerede er en smule lei av komforten til LCD-2, så var LCD-XC utelukket.

 

Jeg tror Mjolnir2/GungnirMB vil være et endgame setup for min del og da er det ikke utenkelig at jeg kjøper et sett med åpne hodetelefoner en gang i fremtiden dersom jeg savner noe i Ether C.

Lenke til kommentar

Hmm... Kjøpte TJC Push-Pull Calculator på impuls, for å kjapt sjekke om en veldig enkel circlotron med 6H30PI kunne fungere til T1. Frister litt med rør igjen... 

 

Høres det lite ut med følgende?

 

8.7V og 70mW i 600ohm, 18 df

11.7v og 50mW i 1400ohm, 32 df

 

Har lest for mye om Mjolnir / Mjolnir 2 i det siste, derfor havnet tankene i retning circlotron. Fin og enkel topologi.

 

Vet at en Mjolnir 2 kunne vært endgame her også. Men det virker nesten for enkelt å oppgradere dit, og bli fornøyd.  :p

Lenke til kommentar

Ta en titt på klasse A stereoforsterkere. 

First Watt/Pass Labs skal være fantastisk med både HD800 & Audeze også. 

Har ikke hørt mine LCD-3F med First Watten, da jeg har pakket dem ned å rengjort dem for salg. 

Men jeg tror nok den gruser Mjolniren min. 

 

EDIT: First Watt F6 gir jo bare maks 3,3W @ 50ohm. 

Men det har vel noe med voltage svingningen såvidt jeg har forstått, som gjør at den driver HE-6 til nye høyder! 

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...