Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.

har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke..

så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit :)

 

Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ...

Lenke til kommentar
etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.

har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke..

så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit :)

 

Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ...

flott :thumbup:

Lenke til kommentar
etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.

har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke..

så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit :)

 

Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ...

hele dritten i rasterbator som nevnt over?? det hadde ihvertfall blir rått:D

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar

Mens jeg mekker det siste seatmapet og oppgraderer deltagerlista litt, kan dere kose dere med den siste millionpundsgevinsten vår, og mitt forsøk på å kreve inn pengene:

 

My full name is Bror Anton Lamsen.

Now: SHOW ME THE MONEY!

 

Sincerely

Bror Anton Lamsen

Dødoverskæmgata 33

94876, Venterispenning

 

> From: [email protected]

> To: [email protected]

> Subject: Success Alert: Winner!!! 2008

> Date: Wed, 27 Feb 2008 07:30:56 -0500

>

> We are happy to announce that you are one of our Lucky Four(4)Star Prize Winner in this months edition of the Uk Online Lottery in England.This makes you a proud winner of a cash prize of £1,000,000.00 To claim your prize it is important that you acknowledge the receipt of this correspondence your Full Name: Full Add: to our claims officer.Mr.Edward Fring([email protected]).

Lenke til kommentar
Mens jeg mekker det siste seatmapet og oppgraderer deltagerlista litt, kan dere kose dere med den siste millionpundsgevinsten vår, og mitt forsøk på å kreve inn pengene:

 

My full name is Bror Anton Lamsen.

Now: SHOW ME THE MONEY!

 

Sincerely

Bror Anton Lamsen

Dødoverskæmgata 33

94876, Venterispenning

 

> From: [email protected]

> To: [email protected]

> Subject: Success Alert: Winner!!! 2008

> Date: Wed, 27 Feb 2008 07:30:56 -0500

>

> We are happy to announce that you are one of our Lucky Four(4)Star Prize Winner in this months edition of the Uk Online Lottery in England.This makes you a proud winner of a cash prize of £1,000,000.00 To claim your prize it is important that you acknowledge the receipt of this correspondence your Full Name: Full Add: to our claims officer.Mr.Edward Fring([email protected]).

sikkert bare tull..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...