Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Det er fortsatt 11 ledige plasser om folk forter seg litt

 

Siden Exiztzor måtte trekke seg fra jobben som HW-rekkesjef, tar jeg nå over.

Grunnen til den nye tråden er for at jeg skal få ordentlig oversikt.

 

Ny seater er: Iceman™ of [hore] (Jon Erik Engevold)

 

Jeg skal prøve å få sendt ut PMer til folk for å opplyse om endringene, men det gjør ingenting om folk som faktisk følger med hjelper meg å spre ting videre til folk som ikke følger med.

 

Ny seater er: Iceman™ of [hore] (Jon Erik Engevold)

 

Legg meg til så fort som overhodet mulig, vi er nødt til å få samlet oss til en gruppe igjen så vi får større frihet til å velge og vrake i rekker når seatinga begynner (noe som antageligvis ikke er veldig lenge til).

 

Jeg trenger informasjon om hvem som på død og liv må sitte ved siden av hverandre over PM, utnevn en "gruppeleder" og la vedkommende gi meg beskjed om hvor dere skal sitte, samt navn på medlemmer av "gruppa", jeg trenger ikke å få beskjeden mer enn en gang.

 

Jeg må legge litt tidspress på dere nå, alle må melde fra om ønsket plassering innen søndag den 21. Februar kl 1800, utpå kvelden legger jeg ut førsteutkastet til seatmap.

 

Edit: Henvendelser til meg angående rekka foregår helst over mail [email protected] , virker som om PM har bestemt seg for å krangle hos meg.

 

Jeg vil ha HW-nick og hvem man vil sitte med tilsendt per mail for alle som velger meg som seater.

 

Den endelige lista over deltagere på HW-rekka 08

post-34672-1204150084_thumb.jpg

 

SEATMAP :woot:

post-34672-1204150151_thumb.jpg

 

Plasseringen av folket vil foregå ved at jeg mekker nok et Regneark™, noe som jo er ferdig nummerert og gode greier, så plasserer jeg gruppefargene over de rette plassene, deretter får vi se om jeg skriver ned hver enkelt person på hver enkelt plass, eller om jeg lar det være med fargene for grupper, og lar dere bytte innbyrdes på stedet.

 

 

Siden seatingen begynner i morgen den dag regnes egentlig påmeldinga til HW-rekka som STENGT, beklager alle som regnet med at det var i orden etter den første tråden, og derfor ikke tok seg bryet med å sjekke hvordan det gikk, men dette er sånn det ble i år. Forhåpentligvis blir det en litt mer vellykket ordning til neste år.

(mulig jeg kan klare å lure inn noen til på rekka, det er tross alt ledige plasser).

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke mulig å sende PM til deg? du har slått av funksjonen eller noe slikt?
Denne meldingen kunne ikke sendes fordi mottakeren har deaktivert Personlige Meldinger, eller de er i en brukergruppe som ikke har tilgang til å bruke Personlige Meldinger.

 

Denne personlige meldingen er ikke sendt

nå er det ikke lenge igjen da så må få fortgang i detta :p

Lenke til kommentar

Jeg og noen kamerater har meldt oss av, men det ble aldri oppdatert av Exiztzor. Du kan stryke følgende fra listen for å slippe til andre:

 

Magnus Hauge Bakke (Bakke)

Erling Kolbjørn Wathne (ekwathne)

Daniel Strand (Dstrand)

Vegard Barmen

Roger Torkelsen

 

Men vi stikker nok bortom rekka og hilser på ;)

Lenke til kommentar
Jeg og noen kamerater har meldt oss av, men det ble aldri oppdatert av Exiztzor. Du kan stryke følgende fra listen for å slippe til andre:

 

Magnus Hauge Bakke (Bakke)

Erling Kolbjørn Wathne (ekwathne)

Daniel Strand (Dstrand)

Vegard Barmen

Roger Torkelsen

 

Men vi stikker nok bortom rekka og hilser på ;)

 

*poff borte*

Lenke til kommentar

siden de (de [quo.te*]) har melt seg av, kan jeg å anti flytte oss lengere "inn" i rekka??

har ikke så spesielt lyst til å sitte så nerme midtgangen..

håper virkelig dette ordner seg..

 

takk

 

mvh kim-roger

 

 

Jeg og noen kamerater har meldt oss av, men det ble aldri oppdatert av Exiztzor. Du kan stryke følgende fra listen for å slippe til andre:

 

Magnus Hauge Bakke (Bakke)

Erling Kolbjørn Wathne (ekwathne)

Daniel Strand (Dstrand)

Vegard Barmen

Roger Torkelsen

 

Men vi stikker nok bortom rekka og hilser på ;)

 

PS: jeg har sotte deg som seater, kan du kontrolere at det ble deg som seater? er litt i tvil (er kim roger larssen og emile berg det er snakk om)

 

PS2: svar om dette ordner seg eller ikke?

 

PS3: Vi har et sterkt ønske om å sitte mest mulig inn mot midten av rekka, med ansiktet mot scenen.

takk

Endret av kim-roger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...