Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iceman... jeg sendte deg en mail... og lurte litt på om det forsatt var plass til meg på rekka.. fint om du kan svare på mailen.

 

Av ren og skjær latskap har jeg ført deg opp på lista, men ikke svart på mailen.

 

Jeg har forsåvidt 45 billetter til rådighet nå.

 

skriv opp meg og en annen.

 

Half-man (Vetle skrede laane)

Ericandre (Eric andre Løvmo)

Lenke til kommentar

Eg sit på rekka som har ansikta mot scenen? Og det som da er opp på tegningen og til høgre for meg er mot midtgangen?

 

 

Men ein ting som må avklarast er om det er greitt at eg kanskje brukar litt av plassen til han som sit til HØGRE for meg, for eg har eit "lite" kabinett og eg veit ikkje heilt kor mykje plass eg tek... Så anten om Hankey_ eller IronMartin kunne ha vore litt greie? Eg lovar å vera ganske så grei hvis det er noko eg kan gjere for dei.

Endret av Stressis
Lenke til kommentar

Greit å omsider vite når jeg må begynne å stresse.

 

Stressis:

Du kommer til å sitte med trynet mot scena, relativt nære midtgangen og for øyeblikket med Bjørn L på din høyre side, men jeg kommer til å bytte om på deg og Hanky_ så du får det som du vil, og får Hanky_ på din høyre side.

 

 

Det er mulig at rekke 1 og 2 vil bytte plass slik at vi får mellomrom mellom rekkene, med andre ord betyr det at istedet for å sitte og stirre hverandre flørtende i øynene, kan f.eks jeg snu meg rundt og klå på IAG.

Uansett vil Rekke 1 være med trynet mot scena, og rekke 2 vil være med trynet bort fra scena.

 

post-34672-1203876600_thumb.jpg

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Som eg vil? For min del er det det samme kven eg sit med, kjenner ikkje nokon her :p Men det med seatingen, det var vel planen at me skulle sitte med ryggane mot kvarandre. Har det vore snakk om at me skulle sitte å sjå på kvarandre da? Rygg mot rygg er best i alle fall.

 

stemmer, stemmer, jeg som roter her ^^

Mange navn å holde styr på, men det var noen som skulle sitte til høyre for noe...

Go figure.

Lenke til kommentar
Som eg vil? For min del er det det samme kven eg sit med, kjenner ikkje nokon her :p Men det med seatingen, det var vel planen at me skulle sitte med ryggane mot kvarandre. Har det vore snakk om at me skulle sitte å sjå på kvarandre da? Rygg mot rygg er best i alle fall.

 

stemmer, stemmer, jeg som roter her ^^

Mange navn å holde styr på, men det var noen som skulle sitte til høyre for noe...

Go figure.

Til høgre for TG-Monsteret kanskje :ph34r:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...