Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et excel-regneark som jeg kontinuerlig oppdaterer med informasjon som kryss-sjekkes mot mailene jeg får, førstepost og PTN-infoen jeg har på dere.

Plasseringen har jeg tenkt å ordne enkelt og greit ved å tildele hver enkelt gruppe en farge, så får dere sloss dere i mellom om hvordan dere vil sitte innenfor deres farge på det etterhvert kommende setekartet.

 

Tenker jeg legger ut regnearket til nedlastning her sånn i firetiden på søndag, så de som ikke vil ha sitt fulle navn vist på forumet fordi de er redde for at mamma skal finne ut hva de driver med (:p), får si fra til meg innen 1600 søndag.

Lenke til kommentar

3-2-1.... Dobbeltpost :w00t:

 

Slengte inn et vakkert bilde av mitt Regneark© i førstepost så dere ser hvem jeg har akkurat nå.

Savner ca halvparten enda.

 

Dealen med fargene er at de med like farger skal sitte oppå hverander/i hverandre/gjennom hverandre/under hverandre/på hverandre.... Velg en preposisjon som passer deg.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Halla.. Meg og en venn har meldt oss på HW rekka. Vi blei seata på det gamle mapet men jeg ser ikke oss på det nye. Vi heter på partyticket:

Alexander Olsen (aka Cortex)

Per Christian aka Raab/Dicamilo

 

Vi lbei seata på rekka til Olum, ved siden av Magnus Hansen. Du ser det på det gamle mapet. Jeg lurer på om vi skal sette deg som seater?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...