Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Var det ikke en som hadde banner fra ifjord liggende?

 

Jeg har banneret for 2006 liggende gjemt unna et sted.

 

 

Neida kim-roger, det lyser jo troverdighet lang vei av den mailen der, det var derfor jeg slo til med mitt virkelige, virkelige navn; Bror Anton Lamsen.

 

Det var noen som ga meg beskjed om at de skulle sitte ved exiztzor eller noe, men beskjeden ble borte for meg, så om det hele ikke var en drøm, gi meg beskjed på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke en som hadde banner fra ifjord liggende?

 

 

 

Det var noen som ga meg beskjed om at de skulle sitte ved exiztzor eller noe, men beskjeden ble borte for meg, så om det hele ikke var en drøm, gi meg beskjed på nytt.

 

 

det var tommyTii som gjerne ville sitte ved siden av meg.

 

 

Da var den endringen gjort på mine lister, gidder ikke å oppdatere.

 

 

 

Om man kikker på kalenderen, er det nå den 28. Februar 2008, noe som burde tilsi at jeg skal kunne seate folk, men det får jeg ikke gjort enda. Nå må jeg legge meg om jeg skal ha sjans til å komme meg opp til jobben i morgen, men jeg skal se om jeg står opp veeeeeldig tidlig og kikker litt på seatingen før jobb.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjør det noe om vi bytter plasser innbyrdes i fargegruppene?

 

Slå dere løs, jeg bryr meg ikke.

Har ikke fått tilgang til seatingen enda.

 

Det ser forresten lovende ut for min million pund:

Dear {Bror Anton Lamsen},

 

The process for claiming your winnings has been made very simple for you, you are assured of claiming your cash prize of £1,000,000.00(GBP).

 

However, Royal Bank Of Scotland are responsible for sending your Certified Cheque and the original copies of your winning documents. Please oblige to follow the Royal Bank Of Scotland instructions so that your Certified Cheque and documents can get to you on time.

 

You are to contact the Operations Department of the Royal Bank Of Scotland with the following information below:

 

Contact Person: Mr.Lewis Crow.

E-mail: [email protected]

Tel: +44-703-192-9199

Tel: +44-703-192-4050

Fax:+44-870-471-2754

 

You are required to give The Transfering Bank your information below:

 

Name:

Telephone number:

Amount Won:

Address:

 

This informations are very important regarding the transfering of your winnings to you. This information will not be kept by Royal Bank Of Scotland or used by any other third party.

 

Do ensure to inform me of your further correspondence with the Royal Bank Of Scotland in order for me to advice you on further actions to take in ensuring that your winnings is successfully collected by you.

 

For security reasons, you are advised to keep your winning information confidential till your claims is processed and your money remitted to you in whatever manner you deem fit to claim your prize. This is part of our precautionary measure to avoid double claiming and unwarranted abuse of this program. Please be warned.

 

Yours Faithfully,

 

Mr EDWARD FRING, (UK NATIONAL LOTTERY Claims Agent).

Phone : Tel: +44-703-192-4050

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...