Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom 9-tiden, men det var ikke stort mye til kø. Ventet litt, fikk armbånd og litt senere fikk vi gå inn. Men det er noe det altså å være inne i vikingskipet når det er så tomt som det var på starten. En helt spesiell følelse. Jeg savner det.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå virkelig at dere burde klare å rekruttere fem personer som kan fylle opp de tomme plassene våre.

 

En av dem er helt alene mellom masse skumle folk, to av dem er ved sidena v hverandre, og de to siste er helt på enden mot tribuna, på hver sin rekke.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Hmm, kan jeg få hoppe inn på plass 48 rad 45? Blir en veldig sen påmelding men...

Jeg kjører solo i år, og hadde tenkt å bare plassere meg random, men rekka deres virker jo hyggelig :)

 

Har sittet på HW-rekka et år tidligere også, så hvorfor ikke igjen. Dette blir mitt 8. TG, så jeg kan vel snart begynne å regne meg som veteran, hehe. Mæ glær oss :)

 

Edit: Og ja, jeg seater meg dit selv. Hvis jeg får deres ydmyke tillatelse da :innocent:

Endret av Claw
Lenke til kommentar
Hmm, kan jeg få hoppe inn på plass 48 rad 45? Blir en veldig sen påmelding men...

Jeg kjører solo i år, og hadde tenkt å bare plassere meg random, men rekka deres virker jo hyggelig :)

 

Har sittet på TG-rekka et år tidligere også, så hvorfor ikke igjen. Dette blir mitt 8. TG, så jeg kan vel snart begynne å regne meg som veteran, hehe. Mæ glær oss :)

Ja kven av dei som har vore på TG har ikkje sete på TG rekkene...

Lenke til kommentar
Hmm, kan jeg få hoppe inn på plass 48 rad 45? Blir en veldig sen påmelding men...

Jeg kjører solo i år, og hadde tenkt å bare plassere meg random, men rekka deres virker jo hyggelig :)

 

Har sittet på TG-rekka et år tidligere også, så hvorfor ikke igjen. Dette blir mitt 8. TG, så jeg kan vel snart begynne å regne meg som veteran, hehe. Mæ glær oss :)

Ja kven av dei som har vore på TG har ikkje sete på TG rekkene...

Lol :!: Ja jeg vet, så den akkurat da jeg trykket på post. Strengt tatt så sitter vel hele skipet på "TG-rekka", hehe. Er redigert nå...

Lenke til kommentar
Da har jeg satt meg allerede. Serveren ble plutselig treg som sirup, men jeg fikk da satt meg dit.

 

BTW, er folk her generelt gamle nok til å ta seg en øl på byen? Har liksom blitt litt tradisjon med en liten pub-tur med folk :)

jeg kan bli med :D

men da må du kjøpe til meg, er ikke over 18 :(

Lenke til kommentar

Er mer bekymret over folk som blir sittende rett bak eller ved siden av meg. Har ikke noe i mot bakgrunnsstøyen, men å ha en dårlig (og god for den saks skyld) høyttaler som spiller, huff, boten anna og slikt bak meg. :thumbdown:

 

Hadde det nå bare vært rock eller noe slikt.

Lenke til kommentar
håper dere absorberer mesteparten av lyden som kommer fra scena så vi andre litt lengre bak får et passe lydnivå ^_^

 

Uhmm, ifølge siggen din sitter du jo på rad 16, plass 63. Det er jo ikke langt unna scena... Rad 1 er ved scena, rad 68 er lengst vekk. I tillegg så kommer det et enormt anlegg på rad 26-27, +/- plass 48 (ikke så alt for nært deg, men nærme nok). Aviruse fra TG-forumet sa de tar med et digert scene-anlegg. Flere tusen watt :p Ikke kødd engang.

I den andre enden av skipet er det SyzTech-folka man må passe seg for hvis man vil ha det litt rolig. De er på rad 64-65, plass +/- 52. Og så har man jo også crew-buret da. Mange feller her :p

 

"Lyd-kart"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...