Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Savner informasjon fra:

 

Maxim Hansen

Christer Partyka

Morten Myhre

Pål Esten Wigtil

 

edit: og nå slapper jeg av med en episode eller to av Penn & Teller: Bullshit eller en butikktur mens dere krangler dere imellom og lesser meg ned med ubetalt arbeid.

 

Ga ikke jeg deg all informasjonen du trengte om person 1 og 2 der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Savner informasjon fra:

 

Maxim Hansen

Christer Partyka

Morten Myhre

Pål Esten Wigtil

 

edit: og nå slapper jeg av med en episode eller to av Penn & Teller: Bullshit eller en butikktur mens dere krangler dere imellom og lesser meg ned med ubetalt arbeid.

 

Pål Esten er ikke medlem på diskusjon.no. Men du skal ha fått mail fra meg med all info du trenger. Hvis ikke send PM om den infoen du trenger.

Lenke til kommentar

Ser ut til at noe mail ikke kommer fram, men jeg skal prøve å tvinge dere til å oppdatere meg.

 

Har fått informasjonen, og begynner å rydde litt på lista mi nå :)

 

*ding*

Kan Kevin Sørebø og Aleksander Moholt vennligst melde seg i innboksen for [email protected], vi har funnet billettene deres, men er ærlig talt ikke helt sikre på hvem dere er. Takk.

 

Nå har jeg 40 billetter å leke med.

 

Ny oversiktsliste er ute.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
da har jeg satt opp deg som seater på billettene til Civilix og meg selv. har sendt en epost med ønsker.

 

takk for innsatsen. :)

 

Kan ikke se å ha mottatt noen mail fra deg, men dere er på lista :)

 

Har nå 38 billetter å herse med :ph34r:

og du fikk ønskene mine på pm tidligere :)

 

edit: den lista i første posten, den inneholder kun de fra den gamle tråden? både civilix og meg selv mangler på lista. ikke at det har så mye å si egentlig :p

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Siste mailen som snubla inn på [email protected]

 

FROM THE DESK OF THE MANAGER

LG-ELECTRONICS PROMOTION

LG House, 250 Bath Road,

Slough, Berkshire, SL1 4DX

United Kingdom

We are delighted to notify you of your prize release on the 16TH FEBRUARY, 2008 from the LG ELECTRONICS COMPANY. Your e-mail was attached to ticket number 1110008342, serial number 6028808. This batch draws the lucky numbers as follows 4-13-7-37-1 bonus number 20, which consequently won the lottery in the First category.

 

You hereby have been approved the total sum of GBP £1,000,000.00(ONE MILLION GREAT BRITISH POUNDS) in cash credit file ref LGE/UK 110241/01 from the total cash prize of GBP £50,000,000.00(ONE MILLION GREAT BRITISH POUNDS) shared amongst 50 (Fifty) lucky winners in this category. All participant were selected through a sorting and filtering program designed by LG TECHNICAL SERVICE DEPARTMENT from 50,000,000 (Fifty Million) e-mail addresses from the web in a bid to promote reliance on the telecommunication industry as a global and convenient means of communication. This is part of our international promotions program which is conducted yearly to promote the use of mobile phones and Lg electronics with the world as a global village.LG collects all the E MAIL I D of the people that subscribes to yahoomail, msn, hotmail, aol,altavista, and others online, among the billions that subscribe to us only Fifty people will be merge for winnings. we only select f ifty people every Month as our winners through LG ELECTRONICS BALLOTING SYSTEM without the winner applying, we are congratulating you for having been one of the lucky people that won for this month.Your lucky winning number falls within our European booklet representative office in Europe as indicated in your play coupon. In view of this, your GBP £1,000,000.00(ONE MILLION GREAT BRITISH POUNDS) will be released to you by any of our payment offices in Europe.

 

TO CLAIM YOUR £1,000,000.00 PRIZE CONTACT OUR CLAIMS PROCESSING LOTTERY AGENT BELOW:

 

Mr James Keegan (Esq).

Foreign Services Manager, Payment and Release order

Department,CLAIMS PROCESSING LOTTERY AGENT.

LG HOUSE, BERKSHIRE, SL14DX UNITED KINGDOM

Email [email protected]

[email protected]

 

Jeg kommer jo selvfølgelig til å imøtekomme alle deres krav for å få utbetalingen slik at vi kan få sponset alles billetter, samt Peppes flere ganger daglig og så mye shopping vi bare orker :p

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Iceman... jeg sendte deg en mail... og lurte litt på om det forsatt var plass til meg på rekka.. fint om du kan svare på mailen.

 

Av ren og skjær latskap har jeg ført deg opp på lista, men ikke svart på mailen.

 

Jeg har forsåvidt 45 billetter til rådighet nå.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...