Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Greit å omsider vite når jeg må begynne å stresse.

 

Stressis:

Du kommer til å sitte med trynet mot scena, relativt nære midtgangen og for øyeblikket med Bjørn L på din høyre side, men jeg kommer til å bytte om på deg og Hanky_ så du får det som du vil, og får Hanky_ på din høyre side.

 

 

Det er mulig at rekke 1 og 2 vil bytte plass slik at vi får mellomrom mellom rekkene, med andre ord betyr det at istedet for å sitte og stirre hverandre flørtende i øynene, kan f.eks jeg snu meg rundt og klå på IAG.

Uansett vil Rekke 1 være med trynet mot scena, og rekke 2 vil være med trynet bort fra scena.

vi må ha det sån ja, slik at vi kan (sån som du sier) snu oss å klå på folket :)

 

så kan vi fks lage en banner å henge opp på sidene av rekka..

 

mekka i forslag i paint :p

paint skils :p

 

noen som sjønte dette :p?

post-121339-1203877569_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at eg buser inn sånn midt i seatingen og sånn, men var det mulig å hoppe på i siste liten her? Er to stykker som kunne trenge å havne blant trygge(?) folk, jomfruturen for oss begge =)

 

(Leste den gamle tråden før fristen faktisk, men fikk ikkje tak i "partneren" min før no =/)

Endret av logbot
Lenke til kommentar

Hopp på dere, jeg skal nok få lurt dere inn en plass.

 

Vi har et stort plastbanner fra 2006 liggende gjemt unna et sted nord for Hamar som jeg skal prøve å få tak i, tenkte vi kunne prøve å plassere det hengende langsmed rad 1 en plass. Om noen mekker en passe stor rasturbasjon eller noe av et banner kan jeg godt skrive ut et par på jobb, jeg jobber da tross alt med kopimaskiner...

Lenke til kommentar
Hopp på dere, jeg skal nok få lurt dere inn en plass.

 

Vi har et stort plastbanner fra 2006 liggende gjemt unna et sted nord for Hamar som jeg skal prøve å få tak i, tenkte vi kunne prøve å plassere det hengende langsmed rad 1 en plass. Om noen mekker en passe stor rasturbasjon eller noe av et banner kan jeg godt skrive ut et par på jobb, jeg jobber da tross alt med kopimaskiner...

vi får bruke HW sin logo ja?

 

noen som kan forstørre den mye??

har noen forslag, får bare ikke til å forstørre logon =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...