Gå til innhold

Hvilken film skal jeg se med dama?


Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for tips. Leide litt forskjellig i videosjappa i sted, den der med hang "Kongen av Queens"-fyren og Adam Sandler og en ganske ny norsk film. Har rundt 600 DVD-er, men ikke så mye som passer.

 

Mente ikke at alle jenter liker filmer som er "lette å fordøye", men hu gjør det. Jeg liker krigsfilmer, historiske filmer, politiske filmer og filmer med mening. Men når man inviterer dama på film, så er det ikke på grunn av filmen liksom. :p

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Hvordan har det seg slik at gutter tror jenter kun liker filmer som er "lette å fordøye"?

Fordi jenter er idioter? Jenter har ikke musikk- eller filmsmak, hvis du noengang møter en jente med spesifikke preferanser til musikk eller film så er hun enten en av de få som ble oppdratt skikkelig av faren, eller så har hun vært sammen med en fyr som synes det var nødvendig å lære henne om film og musikk.

Lenke til kommentar
Hvordan har det seg slik at gutter tror jenter kun liker filmer som er "lette å fordøye"?

Fordi jenter er idioter? Jenter har ikke musikk- eller filmsmak, hvis du noengang møter en jente med spesifikke preferanser til musikk eller film så er hun enten en av de få som ble oppdratt skikkelig av faren, eller så har hun vært sammen med en fyr som synes det var nødvendig å lære henne om film og musikk.

Åhåhåhåh .... ubetalelig. :!: :love:

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke så farlig hvilken film man ser hvis formålet ikke er filmen. Hvis du vil sette "mood" så er jo en romantisk film kjekt, her er filmer som Ameliê, Sunrise, Love Actually, osv.

 

Men seriøst: bare finn en film begge to synes virker interessang eller begge liker fra før. (Hun vet kanskje om gode filmer du ikke har sett og vica versa...)

 

Hvordan har det seg slik at gutter tror jenter kun liker filmer som er "lette å fordøye"?

Antagligvis fordi folk flest liker best filmer som er lette å fordøye. Mange gutter er ikke alltid knallgodt kjent med så enormt mange jenter dermed så vet de kun om gutter som liker "tenkefilmer".

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg tittet litt i bladet Woman for en stund siden, kanskje den mest hjernedøde og fordummende blekka jeg noengang har vært borti. Så, med tanke på det tydeligvis er et rimelig populært blad, må jeg si at jeg er litt småbekymret for den kvinnelige rase. Og ganske enig med Steffy (uavhengig av Womans popularitet).

 

(Filmanmeldelsene var kanskje det verste ever forøvrig.)

Lenke til kommentar
Braindead

 

De jentene jeg har sett den sammen med likte den ihvertfall..

 

 

haha, jeg lo godt:D

Et ypperlig valg av film riktignok, men ikke noe jeg ville truget dama gjennom ... :D

 

Men det skal sies jeg hater å se på film når jeg har dame, utrolig irriterende. Jenter generelt egentlig. Har ei venninne som har ca. samme smak som meg, hun går an til tider dog.

 

 

EDIT: Over Her Dead Body er vel en film som går inn i den "kjæreste-par"-sjangeren.. :)

Endret av Delroton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...