Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Drømmebil det der. Fantastisk motor, fantastisk bil. Kommer til å bli samlerobjekt. Tror ikke nye RS Mk3 kommer til å bli like ettertraktet.

Skjønner at han ønsker å selge til entusiast som er 25 eller over, men er vel ingen under 25 som kan kaste nesten en million på en slik bil :p

Annonsen

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=88924940&fks=88924940

Tja, det er jo det smertelige faktum at mk2 RS focusen er fwd mens mk3 er AWD som vertfall drar meg veldig mye mer i mot mk3en fremfor mk2en til tross for at jeg liker både motor og utseende til mk2 mye bedre.

Endret av Evil-Duck
Skrevet

Kjørte forbi en grønn en på norske skilt i sverige, den så skambra ut i motsetning til den der. Men jeg håper og tror at den lider litt av ekstremt dårlige bilder og...

Skrevet

Fordi gjorde et enormt bomkjøp ved å kjøpe nr 1 av 5 biler som ble tatt med til Norge i håp om at verdien skulle stige.

Lite visste vedkommende at en risutgave av Ford Focus er like etterspurt som sand i Sahara.

Skrevet (endret)

Tror dere underpriser hvor ettertraktet denne bilen er. RS 500 kom da logisk nok bare i 500 eksemplarer, og ble blant annet ikke introduert i USA. Etterspørselen er derfor helt klart tilstede. Prisene på disse i England er på mellom 6-700 000 norske kroner i dag. Dog så tror jeg ikke etterspørselen er såpass høy at de kan doble den opprinnelige prisen. 

Han får nok heller aldri solgt denne bilen for så mye penger her i Norge, og er jo synd å se at den bare har gått 7000 km.

Endret av Vertical^
Gjest Slettet-2spvYRBZtB
Skrevet

Bare fordi den er produsert i fåtall betyr jo ikke automatisk at den blir verdt ekstreme summer, da. Greit at det er etterspørsel, men å betale 800+ for en FWD Focus blir helt absurd i mine øyne, uansett. Spesielt med tanke på at du får en flunka ny Focus RS med AWD til godt under 200k mindre.

Gjest Slettet-2spvYRBZtB
Skrevet

Spilt litt for mye Need for Speed Underground, han der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...