Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen er nok det den står listet som, så kan du få den billigere om du ikke registrerer den. En 96-mod har ikke mye avgifter på seg igjen etter aldersfradragene.

 

Husk at i Norge så er det ikke så farlig å forurense, så lenge bilen er gammel.  :)

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

"Det er ikke så rart når lyden er tøffere enn en ekte Golf-R"

:roll:

Putt på et bråkette effektanlegg på Golf R'en og, så skal en nok se hva som blir "tøffest"

 

Jeg har kjørt en likens bil veldig mye de siste årene, da jeg har en kompis som har eid 2 helt identiske (av typen som er produsert i 150 eksemplarer) faktisk og sitti på i en som har kræsjet med fronten først inn i en husvegg. Ikke en eksepsjonelt spennende bil, men relativt fin for for golf å være. Eieren av denne har dog etter min smak ødlagt fronten med den glorete ettermonterte kromm grillen.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.finn.no/62681734

 

Bra annonse!

 

Haha ja det var god lesing. Reagerte mest på:

"Selv den tøffeste gutten og vakreste jenten har alltid gitt meg komplementer på fargen. Blue Pearl er en vakker og utrolig skjelden farge som er likt av alle."

 

Sry asså men .. lol.. :D

nå ser jeg bilde av selger og det er jo bare guttungen så hva kan man forvente.. men likevel hahaha omg..

:wee: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er selvfølgelig ikke fargen det er no galt med  :wee: den er jo egentlig ganske stilig..

men når den tøffeste gutten og vakreste jenten har gitt kompliment må jeg le litt :D

 

Ikke nok med det så er det også "babyen" sin han selger :p

 

Når babyen er en golf må du ha truffet bunnen for lengst.  :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...