Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som forundrer meg litt me slike tilfeller er jo at fyren klart er bilinteressert,  å mest troli var på et punkt glad i bilen ettersom han har byttet interiør å nok styrt en god del med den. Jeg kan bare da ikke forstå at han kunne ha revet av orginalfangeren og montert på denne firkantede overdimensjonerte klossen av en frontfanger, og atpåtil lakkert den, tatt et par steg bak, sett på den å tenkt med seg selv at "dette ble bra!".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja å? hva er det med deg? Det der er jo torget og ikke Bil seksjonen på finn engang. Ser ikke helt poenget da det er mange modell biler på Torget til Finn :hm:

 

 

Kan jo være at det ikke er er alfa spider, men heller en toyota supra som er innpakket, men ja, litt utenfor.

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

 

 

 

Ja å? hva er det med deg? Det der er jo torget og ikke Bil seksjonen på finn engang. Ser ikke helt poenget da det er mange modell biler på Torget til Finn :hm:

 

 

Kan jo være at det ikke er er alfa spider, men heller en toyota supra som er innpakket, men ja, litt utenfor.

 

 

Er vel bare en bonus det, AR spider ser jo ikke ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At alle skal reklamere med at bilen deres er "unik". Det er ikke et salgsargument. Ofte er det direkte synonymt med stygt. For de fleste vil bilen opfattes milevis verre enn den var originalt. Klart kan alle peke ut den unike bilen, men ikke av positive grunner.

 

Dette blir veldig godt illustrert av klisjebildet under:

 

just-because-you-are-unique-doesnt-mean-

Lenke til kommentar

At alle skal reklamere med at bilen deres er "unik". Det er ikke et salgsargument. Ofte er det direkte synonymt med stygt. For de fleste vil bilen opfattes milevis verre enn den var originalt. Klart kan alle peke ut den unike bilen, men ikke av positive grunner.

 

Dette blir veldig godt illustrert av klisjebildet under:

 

just-because-you-are-unique-doesnt-mean-

 

Men syns du bilen min er unik hvis jeg sier det er en av få 540ier som har nettopp Cosmos Svart fargen, har det utstyrnivået den har, og er i en såpass god stand både teknisk og utseendemessig for alderen for bilen i tillegg til at 540i er blir bare mer og mer sjeldent?

Jeg ville i en salgstekst uten tvil og med stor selvtillitt påstått bilen er unik for jeg vet at den er det. Men tror litt for mange setter bare kanskje på ett sett felger på bilen som kanskje ingen andre har og sier "Se så unik den er"..

Man har større sjans idag å finne en ombygd/M5 enn BMW 540i..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...