Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke seriøst opplegg før du ser papirene. :)

 

Nei sier du virkelig det.. Men poenget var at førsteinntrykket slo meg veldig positivt, både med bilder og tekst, og ikke minst at man ser at bilen er veldig hel og pen.

Dokumentasjon/bilder av prosessen foreligger og kan fremvises om ønskelig.

Hvorfor sier du det på en måte som at dette ikke skulle være i orden? :) Det syns jeg var litt unødvendig kommentar men ok.

Lenke til kommentar

Du sier jo selv at det er opplagt, så det er ingenting å motsi. Om det kan fremvises om ønskelig så er det seriøst når det blir fremvist og er ok.

 

Om man ikke har papirene på ombygging, så er alt bare tomme ord og annonsen er like seriøs/useriøs som alle de andre ombygde bilene. For alt jeg vet så kan bilen være stjålet, chopped og smuglet over grensen.

Lenke til kommentar

Jeg ser den, er bare at det er veldig usannsynlig i dette tilfelle her. Den er tross alt godkjent på Vegvesenet i tillegg til at selger mer enn gjerne kan også i tillegg fremvise bilder og dokumentasjon. Var det jeg mente med at dette virker veldig seriøst, profft og trygt, og det er bra. Sånn det burde vært. Det er sånn jeg liker å se. Bare synd ikke alle er like nøyaktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...