Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor både på landet, og i en by.

Manuell er virkelig å foretrekke på landet, mens automat er nesten ett must i en by.

Kjenner jeg synes synd på clutchen min når jeg står i rushtrafikken...

Stå aldri å hold clutchen inne når køen står stille. Sett den heller i fri, slipp clutchen og vent til det blir en liten luke forran deg. Så setter du den i førstegir også lar du den dra seg selv på tomgang. Da er det faktisk sjelden man slipper å stoppe helt opp, siden man kjører såppass sakte at man ikke trenger å bremse opp for han forran. Jeg har aldri behøvd å slure på cluthen selv om jeg har stått i kø! :)

Skrevet

Manuell er virkelig å foretrekke på landet, mens automat er nesten ett must i en by.

Stå aldri å hold clutchen inne når køen står stille. Sett den heller i fri, slipp clutchen og vent til det blir en liten luke forran deg. Så setter du den i førstegir også lar du den dra seg selv på tomgang. Da er det faktisk sjelden man slipper å stoppe helt opp, siden man kjører såppass sakte at man ikke trenger å bremse opp for han forran. Jeg har aldri behøvd å slure på cluthen selv om jeg har stått i kø! :)

Ja er slik prosedyre jeg prøver å utføre, men i tromsø går det bare i rykk og napp, og om man vil vente litt før man kjører så står folk bak deg på fløyta med en gang.

Det er og utrolig irriterende å stå i kø i oppoverbakker.. bakkestart hele tiden..

nej jeg holder meg unna rushtrafikken jeg, kjører aldri i rush med mindre det er helt nødvendig, eller at jeg har glemt å sjekke klokka før jeg hiver meg i bilen :p

Skrevet

Ja er slik prosedyre jeg prøver å utføre, men i tromsø går det bare i rykk og napp, og om man vil vente litt før man kjører så står folk bak deg på fløyta med en gang.

Tøft, flere tromsøfolk her. :thumbup:

Men må si meg enig med deg angående kjørestilen i byen, det er galematias til tider..

Skrevet

Blir ikke det litt stress å sette den i gir når køen løser seg opp :p ?

Denne er vell også ganske overpriset

Skrevet

http://www.finn.no/f...nnkode=27710913

Han kunne ihvertfall ha skrevet riktig årsmodell på bilen når han først kom med den kjempemorsommeaprilspøken.

utrolig dårlig aprilspøk.. og hadde vel ikke gitt 22k for den uansett..

At han betalte annonse til en så dårlig aprilspøk er morsomt dog :)

Det der ser ut som en e36 med e46 front, så årsmodellen stemmer nok ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...