Gå til innhold

Arigato Japan Photo! - 30d


Anbefalte innlegg

Det at du legger ved både veske og minnekort (og objektiv) tror jeg nok taler en god del positivt for eventuellt salg. Tror noen på forumet her har antydet rundt 2500-3000,- alt etter hva andre folk har lagt ut sine 350D for osv.

 

Men som sagt det at du legger ved alt folk trenger for å starte på minuttet når de får kameraet vil nok trekke litt opp så jeg tror nok du skal få 3000,- ganske lett om du skriver en helt grei annonse.

 

Kan dog være smart å prøve evt lokalavis osv i tillegg til finn.no og sånne ting siden det er veldig mange som har oppgradert til 30D og selger sine gamle kameraer for tiden.

 

kan jo si deg av erfaring: Jeg har akkurat solgt mitt 350d i "mint" condition. Med en bæreveske og batterigrepet (bg-e3 eller hva det heter)+ kitobjektivet, så fikk jeg 3500 + frakt. Helt grei pris i mine og kjøpers øyne. Det er jo uansett mye kamera for pengene..

Anbefaler å prøve litt forum du er medlem på osv, jeg fikk lite forespørsler på finn og bruktmarked.no ihvertfall..

-t

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk kamera mitt i dag og i pakken lå det to gavekort på 50,-. Er dette vanlig praksis hos japaphoto? noen andre som har fått det?

Tror ikke det. En kamerat av meg som kjøpte kamera i forrige uke, fant bare en sammekrøllet utgave av siste katalog :)

 

Men du kjøpte kanskje noe mer enn kameraet ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Fikk kamera mitt i dag og i pakken lå det to gavekort på 50,-. Er dette vanlig praksis hos japaphoto? noen andre som har fått det?

 

Jeg fikk det samme :) Kjøpte minnekort og forsikring sammen med kameraet, kan hende det er sånn som følger med minnekortet om du også kjøpte det hos de.

Lenke til kommentar
Fikk kamera mitt i dag og i pakken lå det to gavekort på 50,-. Er dette vanlig praksis hos japaphoto? noen andre som har fått det?

 

Jeg fikk det samme :) Kjøpte minnekort og forsikring sammen med kameraet, kan hende det er sånn som følger med minnekortet om du også kjøpte det hos de.

 

 

 

Nei, jeg kjøpte bare kamera(uten forsikring)

Lenke til kommentar
Hørte om en som fikk med ett 17-85 objektiv... Betalte 3999,- for hele pakka... DET kaller jeg giveaway:)

 

Tja om så er så er det jo direkte forskjellsbehandling av kunder,fint for nettop den kunnden men neppe fint for de andre og for butikken, da andre kan føle seg snytt. :hmm:

Kan jo ha vært et resultat av pruting, noe vi blyge nordmenn sjelden tør :)
Lenke til kommentar
Det høres ut som om en ekspeditør som ikke følgte med i timen.
Eller noen som er feilinformert/ikke har fått helt med seg hva han egentlig betalte...

 

30D til 3999,- og 17-85IS til det samme høres derimot rimelig ut - som et knalltilbud... Hvis han sa at han fikk både 30D og 17-85IS til 3999,- har han egentlig ikke sagt noe feil, men det kan tolkes på to måter.

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Det høres ut som om en ekspeditør som ikke følgte med i timen.
Eller noen som er feilinformert/ikke har fått helt med seg hva han egentlig betalte...

 

30D til 3999,- og 17-85IS til det samme høres derimot rimelig ut - som et knalltilbud... Hvis han sa at han fikk både 30D og 17-85IS til 3999,- har han egentlig ikke sagt noe feil, men det kan tolkes på to måter.

 

Altså, han kjøpte kamerahuset og de glemte å ta ut objektivet, så totalt for 30d med 17-85 så ga han 3999,- :)

Lenke til kommentar
Det høres ut som om en ekspeditør som ikke følgte med i timen.
Eller noen som er feilinformert/ikke har fått helt med seg hva han egentlig betalte...

 

30D til 3999,- og 17-85IS til det samme høres derimot rimelig ut - som et knalltilbud... Hvis han sa at han fikk både 30D og 17-85IS til 3999,- har han egentlig ikke sagt noe feil, men det kan tolkes på to måter.

 

Altså, han kjøpte kamerahuset og de glemte å ta ut objektivet, så totalt for 30d med 17-85 så ga han 3999,- :)

Det forklarer litt :!:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...