Gå til innhold

Arigato Japan Photo! - 30d


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør påstå jeg har det nesten enda værre brk, bestillte kameraet 11 dager siden med finansiering. Og Ge money bank behandler fortsatt søknaden om finansiering så JP får ikke sendt kameraet. Og her er det sol og helt fantastisk vær :wallbash:

 

Jeg hadde klikket, har bort imot null tålmodighet når det gjelder ting jeg vil ha. Bare de 5 dagene det gikk før jeg fikk mitt var ille nok. Så jeg føler med deg, :)

 

Pokker, sitter her med mitt døgnferske 30D og klør etter å gå ut og knipse, så er det bare dr...vær ute, snøbyger og totalt flatt lys. sukk

Du får ta en tur på "Action" i Bardufoss til helga, Scooter Drag :dribble:

 

Har "litt" transportproblemer, men det lar seg faktisk muligens gjøre.

Lenke til kommentar
Pokker, sitter her med mitt døgnferske 30D og klør etter å gå ut og knipse, så er det bare dr...vær ute, snøbyger og totalt flatt lys. sukk

 

Neida været er ikke så ille,storm i en 3-4 dager må en tåle.

Skal dog innrømme at når naboens hustak kom inn på plenen var jeg ute og hentet inn de minste ungene :D

Lenke til kommentar

Å vente på ting man bestiller på nettet er sikkert en av de største tålmodighetsprøver ever ;D

 

Men får bare tenke at gleden jeg får av å endelig ha det i hendene blir bare enda større når jeg har ventet lenge på det.

 

Men blir siste gang jeg bruker ge moneybank iallfall.

 

 

Edit: YES! endelig :p JP fikk bekreftelse fra GE idag rundt 15:00 og sendte kameraet 15:45. Nå er det bare opp til posten å gi meg kameraet så for som mulig :D

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar

Er første gangen jeg handler med finansiering, så visste ikke det var ge moneybank engang før jeg hadde bestilt. Gikk greit med så få måneders nedbetalingstid. Siden jeg ikke har råd til å legge ut hele summen i en gang.

 

Hmm, tiden begynte å gå veldig sakte nå når jeg vet at kameraet er på vei :p

Lenke til kommentar
Er første gangen jeg handler med finansiering, så visste ikke det var ge moneybank engang før jeg hadde bestilt. Gikk greit med så få måneders nedbetalingstid. Siden jeg ikke har råd til å legge ut hele summen i en gang.

 

Hmm, tiden begynte å gå veldig sakte nå når jeg vet at kameraet er på vei :p

 

Hvor mye må du betale da?

 

Noen hundre i utsettelsesgebyr + 22% i årlig rente?

Lenke til kommentar
Er første gangen jeg handler med finansiering, så visste ikke det var ge moneybank engang før jeg hadde bestilt. Gikk greit med så få måneders nedbetalingstid. Siden jeg ikke har råd til å legge ut hele summen i en gang.

 

Hmm, tiden begynte å gå veldig sakte nå når jeg vet at kameraet er på vei :p

 

Jeg har bare prøvd 350D`n til en kompis, jisses for en forskjell å holde i. 350 forsvant nesten i hendene, hehe. Og søkeren!, ai karamba for en forskjell. Trenger faktisk ikke å ta av meg brillene engang.

Lenke til kommentar
Er første gangen jeg handler med finansiering, så visste ikke det var ge moneybank engang før jeg hadde bestilt. Gikk greit med så få måneders nedbetalingstid. Siden jeg ikke har råd til å legge ut hele summen i en gang.

 

Hmm, tiden begynte å gå veldig sakte nå når jeg vet at kameraet er på vei :p

 

Hvor mye må du betale da?

 

Noen hundre i utsettelsesgebyr + 22% i årlig rente?

Han kan vel velge mellom 2, 4, 6 eller 9 måneders utsettelse. Gebyret for utsettelsen varierer fra 99 kr. til 425/475 kr. Det er først etter de månedene har gått at rentene begynner, så hvis man får betalt hele summen før utsettelsestiden går ut kommer det ikke noe ekstra utenom utsettelsesgebyret.

Lenke til kommentar
Jepp valgte 9 mnd, tror det ble ca 500 kr ekstra, kjøpte minnekort og forsikring så det ble ca 4900 +de 500kr i realiteten. Så ble vel mer enn jeg hadde tenkt, men men, 500kr for 4 års forsikring er ikke akkurat et dårlig valg :)

Neida, ikke om dette kameraet er det eneste av verdi du eier.

 

Om du eier annet du også kunne tenkt deg å ha forsikret hadde nok en reiseforsikring vært minst like bra.

Lenke til kommentar
Vel mange skryter av reiseforsikring,selv har jeg svært dårlig erfaring med den. Utrolig hvor mange begrensninger som dukker opp når du skal bruke den,begrensninger som ikke nevnes når du tegner den :hmm:

 

Samtlige begrensninger blir opplyst ved tegning.

Blir de ikke opplyst, vel så gjelder de ikke.

 

Om du leser igjennom de forskjellige avtalene før du signerer så ser du at det er store forskjeller på de.

 

Selv har jeg vært fornøyd med min Europeiske Reiseforsikring som har veldig få begrensninger (om du ikke reiser rundt med utstyr til over 20.000).

 

Nå har jeg utdanningsforbundet sin (gjennom samboer) som er ENDA et hakk bedre, men til halve prisen.

 

Det som er bra med Europeiske er at idet man er utenfor døra så trer den i kraft og dekker nesten hva det skal være.

Lenke til kommentar

Europeiske var nettop den jeg siktet til,det mest beklagelige er at en er prisgitt kundebehandleren.

I mitt tilfelle var det en komplisert affære der det var masse om og men og begrensninger, mailboksen ble etterhvert temmelig full og jeg frustrert.

Det oppsiktsvekkende var at dette løste seg da jeg sente dem mail med beskjed om at jeg ville kontakte TV2 hjelper deg og la dem få kopier av alle mailene fra dem.

Svært beklagelig at en må ha tid og ressursjer for å krangle med dem i ukesvis og til slutt true med å ta saken offentlig før en "plutselig" har rett på det en blir nektet i utgangspunktet, et selskap som driver på den måte at de satser på å være vanskelige i håp om at kunden gir seg, gir jeg ikke fem flate øre for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...